W weekend bank prowadził prace konserwacyjne, o czym informował swoich klientów za pośrednictwem strony internetowej oraz infolinii. Niestety, spowodowały one czasową niedostępność bankowości internetowej Pocztowy24 oraz IVR wczoraj i dzisiaj.
Bank uspokaja, że wszelkie transakcje dokonane przez klientów 5 grudnia br. za pośrednictwem placówek pocztowych i bankomatów zostały zaksięgowane na rachunkach zgodnie z datą ich złożenia.
- Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności wynikające z czasowego braku dostępu do zdalnej obsługi rachunku, usługi Giro Płatność i przelewów natychmiastowych. Zapewniamy, że środki klientów są bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, by przywrócić pełną dostępność naszej obsługi – zarówno za pośrednictwem placówek, jak i poprzez bankowość internetową czy infolinię – mówi Bartosz Trzciński z biura prasowego Banku Pocztowego.
Jednocześnie reklamacje Klientów dotyczące operacji dokonanych w tym czasie rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym.
