Awaria w Banku Pocztowym. Klienci nie mogą się dostać do kont internetowych

(maw)
archiwum GP
Od kilku godzin klienci Pocztowego mają kłopot z dostępem do bankowości internetowej Pocztowy24, obsługi rachunków przez IVR, usługi Giro płatność oraz przelewów natychmiastowych.

W weekend bank prowadził prace konserwacyjne, o czym informował swoich klientów za pośrednictwem strony internetowej oraz infolinii. Niestety, spowodowały one czasową niedostępność bankowości internetowej Pocztowy24 oraz IVR wczoraj i dzisiaj.

Bank uspokaja, że wszelkie transakcje dokonane przez klientów 5 grudnia br. za pośrednictwem placówek pocztowych i bankomatów zostały zaksięgowane na rachunkach zgodnie z datą ich złożenia.

- Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności wynikające z czasowego braku dostępu do zdalnej obsługi rachunku, usługi Giro Płatność i przelewów natychmiastowych. Zapewniamy, że środki klientów są bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, by przywrócić pełną dostępność naszej obsługi – zarówno za pośrednictwem placówek, jak i poprzez bankowość internetową czy infolinię – mówi Bartosz Trzciński z biura prasowego Banku Pocztowego.

Jednocześnie reklamacje Klientów dotyczące operacji dokonanych w tym czasie rozpatrzone zostaną w trybie przyspieszonym.

Słyszałeś o tych sposobach na walkę z koronawirusem? To bzdury!

Wideo

Komentarze 58

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Graża.

Idioci!

n
niezadowolony klient

Piątek 09.12.2016 godz.8,50 - już po biegunce. bank działa :))))))

Swoją droga niezła to musiał być bankowa biegunka, która aż tak długo trwała.Komuś w BP chyba kiszkę stolcową wywinęło na lewą stronę.

Bank ma dobry humor- 6 dób bez dostępu do konta internetowego.

A oni podczas swej wielkiej niemocy pobrali z konta 5 zł. Ale tupet.

Ale takie rzeczy  to chyba tylko w BP. Ciekawe co by powiedzieli gdybym im złożył reklamacje i zażądał zwrotów  kosztów za przelewy które musiałem wykonać w poniedziałek w innym banku?

Ilu takich jest jak ja? A ilu musi zapłacić karne odsetki? A ilu straciło upusty z tytułu przedpłaty, krótkich terminów płatności? A ilu emerytów musiało wziąść chwilówki?

B
Bruno436@wp.pl

To jakas kpina czas zmienic bank

m
miki

Dziś cudem udało mi się zlikwidować lokaty i wypłacić pieniądze w BP. Ale jakim kosztem ? Godziny na infolini i w końcu 2 godzinna wizyta w banku. Do tej pory nie ma wglądu do konta , nie wspominając o przelewach. W głowie się nie mieści , aby na tyle dni odciąć ludzi od ich pieniedzy. Strach pomyśleć komu powierzylam oszczędności życia , ale to już przeszłość. Szukam innego banku , który nie pozwoli sobie na taką sytuację.

M
Marek

Szlag i jasna cholera mnie zaczynają brać. Mam do opłacenia faktury za wodę, prąd i gaz i co?. Czy bank zapłaci za mnie karne odsetki?. Cholera z takim bankiem. Czas zmienić ... Nawet nie wiem czy dziś wpłynęła moja wypłata.Ile dni to już trwa i ile jeszcze potrwa?

S
Szczęściara

Mam 3 konta w tym nieszczęsnym banku. Dziś po wielu nieudanych próbach zalogowania się na pocztowy24 zaczęłam się denerwować nie na żarty. Dodzwonienie się na infolinię banku graniczy z cudem o ile w ogóle to możliwe. Poleciałam do bankomatu i dzięki Bogu wyjęłam wszystkie pieniądze z 2 kont. Do trzeciego niestety nie mam karty więc popędziłam na pocztę. Tam pani z okienka poinformowała mnie, że system nie działa i prawdopodobnie nie uda jej się wypłacić moich pieniędzy. Powiedziała, że już nie wie co ma mówić klientom, bo nie jestem pierwszą osobą, która chce podjąć pieniądze z konta. Poprosiłam żeby próbowała do skutku no i ...... udało się! Wycofałam wszystkie pieniądze i żegnam się z tym cholernym bankiem. Nadal mam u nich 3 konta ale puste. Teraz niech się dzieje co chce. Łączę się we wściekłości ze wszystkimi wściekłymi na ten bank.

K
Krzysiek

teraz już jestem przekonany, że zmiana banku to właściwa decyzja 

Ł
Łukasz

Nie narzekajcie, w każdym banku może się coś popsuć, a flustracja klientów jest uzasadniona. Posiadam konto w banku już długi okres czasu i jestem bardzo zadowolony z obsługi, a jeśli ktoś chce sie przenieść gdzieś indziej to niech to zrobi a nie narzeka jak jest źle. 

J
Janusz

To prawda ten Bank to cała porażka nie zakładajcie kont to sami oszuści- ile to można czekać aż naprawią.Jutro rozglądam się za innym Bankiem.Nie polecam Banku pocztowego

J
Janusz

To prawda ten Bank to cała porażka nie zakładajcie kont to sami oszuści- ile to można czekać aż naprawią.Jutro rozglądam się za innym Bankiem.Nie polecam Banku pocztowego

N
Natalia

Ja mam problem od poniedziałku z zalogowaniem. Raz jak mi sie udało to nie mogłam nic zrobić. Albo wyskakuje ze login lub hasło nie poprawne. Jestem ciekawa jak zaplace rachunki bo wszystkie dane tam mam. Chyba dobra pora zmiany banku ilez można sie denerwować.

g
grego

Monia 

U mnie też nie przyjmuje mojego loginu i hasła .Problem zapewne dotyczy wielu użytkowników

M
Monia

A czy pod czas logowania macie napisane, ze podano bledny login lub haslo? Bo ja mam i zaczynam sie obawiac co jest do chole...y ??!!!

T
TIE fighter

Teraz wiadomo po co parada oszustów chciała kupić tyle przestarzałych caracali - nimi szybciej wywieźliby szmalec.

G
Gość

Czas na zmianę banku

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3