Problem ma związek z awarią po stronie agenta rozliczeniowego. Informację o tym błędzie podał portal niebezpiecznik.pl. Sieć handlowa zapewnia, że problem został już rozwiązany, a pieniądze zostały zwrócone klientom.
Z informacji wynika, że niektóre osoby mogły zapłacić za zakupy nawet 400 zł więcej. Głos w sprawie zabrało biuro prasowe sieci Kaufland. W oświadczeniu czytamy, że "z uwagi na błąd techniczny, który wystąpił u agenta rozliczeniowego, część transakcji kartowych została błędnie rozliczona lub przypisana do innego sklepu, niż transakcja rzeczywiście miała miejsce."
Błędy w systemie miały zostać wykryte w dniu ich wystąpienia i natychmiast usunięte. Sieć Kaufland zapewnia, że wszyscy klienci, których dotknęły te niedogodności, otrzymali już zwrot pieniędzy. "Pragniemy poinformować, że dane Klientów oraz ich kart są całkowicie bezpieczne, a transakcje zostały już skorygowane. Klienci nie muszą dokonywać żadnych dodatkowych działań" - informuje Kaufland.
Przeczytaj też: Oszukał swoją firmę na prawie pół miliona złotych
Zobacz też wideo: Magazyn Informacyjny 24.11.2017
