Problem ma związek z awarią po stronie agenta rozliczeniowego. Informację o tym błędzie podał portal niebezpiecznik.pl. Sieć handlowa zapewnia, że problem został już rozwiązany, a pieniądze zostały zwrócone klientom.
Z informacji wynika, że niektóre osoby mogły zapłacić za zakupy nawet 400 zł więcej. Głos w sprawie zabrało biuro prasowe sieci Kaufland. W oświadczeniu czytamy, że "z uwagi na błąd techniczny, który wystąpił u agenta rozliczeniowego, część transakcji kartowych została błędnie rozliczona lub przypisana do innego sklepu, niż transakcja rzeczywiście miała miejsce."
Błędy w systemie miały zostać wykryte w dniu ich wystąpienia i natychmiast usunięte. Sieć Kaufland zapewnia, że wszyscy klienci, których dotknęły te niedogodności, otrzymali już zwrot pieniędzy. "Pragniemy poinformować, że dane Klientów oraz ich kart są całkowicie bezpieczne, a transakcje zostały już skorygowane. Klienci nie muszą dokonywać żadnych dodatkowych działań" - informuje Kaufland.
Przeczytaj też: Oszukał swoją firmę na prawie pół miliona złotych
Zobacz też wideo: Magazyn Informacyjny 24.11.2017
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Tak żyje "Biały Cygan" Bogdan Trojanek. Zna Viki Gabor, adoptował dziecko z klasztoru
- Skrzynecka przesadza z retuszem? Tak wymalowała się na wycieczkę. Jak w tym chodzić?
- Taka jest Roxie za kulisami "TzG". Prawda o jej zachowaniu wyszła na jaw [WIDEO]
- Jakie wykształcenie ma Jolanta Kwaśniewska? Będziecie zaskoczeni!