https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Awarie biletomatu na dworcu w Tucholi. Podróżni nie kryją niezadowolenia i muszą dopłacać

Janina Waszczuk
Biletomat jest na peronie pod gołym niebem. Deszcz czy śnieg zrobiły swoje i nie zawsze działa tak, jak powinien.
Biletomat jest na peronie pod gołym niebem. Deszcz czy śnieg zrobiły swoje i nie zawsze działa tak, jak powinien. Janina Waszczuk
Czy można przenieść urządzenie do poczekalni? - pytał radny.

W Tucholi nie ma kasy na dworcu. Budynek jest zamykany na noc. Podróżujący mogą się schować przed deszczem czy mrozem w godz. od 5 rano do 22. Pewnie z tego względu przewoźnik Arriva zdecydował się umieścił biletomat na peronach, aby był dostępny całą dobę. Po pewnym czasie użytkowania wystąpił jednak problem. Warunki atmosferyczne i nie najlepsze zachowanie niektórych podróżujących nie sprzyja temu urządzeniu i ulega ono awariom. Podróżujący nie mają wówczas gdzie kupić biletu, a w pociągu trzeba ponosić opłatę manipulacyjną - 5 zł.

Radny Krzysztof Baran zwrócił się z pytaniem do burmistrza, czy można coś w tej sprawie zrobić.

Więcej na plus.pomorska.pl

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

N
N.
Od zawsze był tam problem z tym urządzeniem.
Dlatego zawsze wolałam postać dłużej w kolejce po bilet w pociągu niż stracić pieniądze.
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska