Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biedronka chce być jak Pepco i KiK. Otwiera więc Towaroteki

Redakcja
Biedronka
Artykuły przemysłowe i tekstylia to świetny sposób na przyciągnięcie klienta do dyskontu.

Jeronimo Martins Polska wchodzi w kolejny segment rynku. Sieć otwiera dyskonty non-food pod nazwą Towaroteka. Jak dowiedział się portal dlahandlu.pl, takie sklepy funkcjonują na razie w Gdyni i Ostrołęce. Sklep w Gdyni ruszył w listopadzie ub.r. przy ul. Gniewskiej 2 i w Gdańsku przy ul. Żwirki i Wigury 4/3. Wcześniej w pierwszej z tych lokalizacji funkcjonowała Biedronka. Towaroteka w Ostrołęce również zastąpiła Biedronkę (ul. Dzieci Polskich). Asortyment Towaroteki stanowią m.in. odzież, zabawki, małe AGD.

Znak towarowy "Towaroteka" został zarejestrowany w Urzędzie Patentowym RP dla Jeronimo Martins przez wyspecjalizowaną spółkę Optimum Mark, która zajmuje się właśnie rejestracją znaków towarowych dla właściciela sieci Biedronka. Rejestracja w UP nastąpiła jeszcze w 2008 roku, jednak pierwsze placówki pojawiły się na rynku dopiero w 2013 roku. W Polsce funkcjonuje sieć dyskontów non-food Pepco oraz KiK i Textilmarket - informuje portal dlahandlu.pl

.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska