Biedronka ma rekompensaty dla swoich klientów
Biedronka na stronie internetowej informuje klientów o należnych im rekompensatach za promocję.
Komunikat Biedronki dotyczy promocji "Wybrane bagietki 20% taniej..."
To Cię może zainteresować
Rekompensaty dla klientów Biedronki - kto otrzyma odszkodowanie?
Rekompensata dla klientów Biedronki dotyczy promocji "Wybrane bagietki 20% taniej…" obowiązującej w dniach 21-27.03.2019 r.
Jak czytamy w oficjalnym komunikacie na stronie Biedronki, rekompensaty mogą otrzymać klienci, którzy dokonali na jednym paragonie w dowolnym sklepie Biedronka w dniach 21-27.03.2019 r. w związku z promocją "Wybrane bagietki 20% taniej przy zakupie min. 3 sztuk" zakupu co najmniej 3 sztuk bagietek oraz nie został im naliczony rabat przy tym zakupie od ceny regularnej bagietek w kwocie stanowiącej równowartość 20% regularnej ceny ich zakupu.
Aby otrzymać rekompensatę od Biedronki klienci są proszeni o kontakt telefoniczny pod nr tel.: 800 080 010 (z telefonu stacjonarnego – połączenie bezpłatne) lub (22) 205 33 00 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy – opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów) lub emailowy na adres: [email protected] z Biurem Obsługi Klienta.
Sprawdź koniecznie
- Na potrzeby kontaktu z Biurem Obsługi Klienta prosimy o przygotowanie rachunku potwierdzającego dokonanie przez Państwa zakupu - dodaje sieć Biedronka.
Komunikat o rekompensatach dla klientów Biedronki nie dotyczy osób, które dokonały powyższego zakupu z wykorzystaniem karty "Moja Biedronka".
Komunikat o rekompensatach dla klientów Biedronki znajdziesz na stronie sieci Biedronka KLIKNIJ TUTAJ
Tyle "bez ściemy" zarabiają kasjerzy w sklepach Lidl i Biedr...
