Nowości w marketach opisała "Gazeta Prawna". Według niej, od 1 lipca sieć Biedronka wprowadziła do sprzedaży bilety lotnicze do pięciu europejskich miast. Cena: 449 zł.
- Usługa, oferowana we współpracy z PLL LOT, znajduje się w fazie testu, dlatego na razie jest dostępna tylko w wybranych sklepach - powiedział "Gazecie Prawnej" Paweł Tymiński z biura prasowego firmy Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela Biedronki.
Tesco sprawdza wprowadzenie do swojej oferty ubezpieczeń komunikacyjnych takich firm jak PZU, Benefii, Allianza i Generali. Obecnie są one dostępne tylko w trzech sklepach sieci: w Krakowie, Katowicach i we Wrocławiu.
- Sprzedaż ubezpieczeń odbywa się poprzez punkty obsługi finansowej. Wszystkie formalności odbywają się na miejscu, łącznie z robieniem zdjęć samochodu w przypadku AC - dodał Michał Kubajek z biura prasowego Tesco Polska.
