Biroturystyka, czyli wakacje na piwnym szlaku. Jak browary rzemieślnicze z regionu łódzkiego przyciągają turystów piwnych
Z obserwacji Łopusińskiego wynika, że w piwną turystykę angażują się głównie osoby po 30. roku życia, a często jeszcze starsze. - Są to osoby o ustabilizowanej sytuacji finansowej, świadomi konsumenci - ocenia.
Różna jest za to znajomość branży piwnej wśród turystów. Sporo jest wśród nich tzw. birofilów - miłośników piwa, którzy kolekcjonują nie tylko doznania smakowe, ale też etykiety, podkładki pod butelki, kapsle czy nawet ręczniki barmańskie. Jednak są też ludzie, którzy nie wiedzą, czym różni się pale ale od lageru, są za to otwarci na nowe doświadczenia. I tematyka piwna często ich wciąga.
- Obserwuję niektórych klientów od kilku lat i widzę, że przez ten czas stali się dużo bardziej wyedukowani - ocenia Łopusiński.
CZYTAJ DALEJ NA KOLEJNYM SLAJDZIE