- Chcemy lepiej wykorzystać infrastrukturę banku, chcemy zdywersyfikować źródła finansowania, mieć więcej kredytów złotowych z wyższą marżą - podał w oficjalnym komunikacie Cezary Stypułkowski, prezes BRE Banku. - Będziemy nadal nastawieni na akwizycję młodych klientów.
- Planujemy unifikację brandów, których używamy - dodaje. - Z badań wynikało, że największy potencjał rozwojowy ma mBank, stąd pozostałe marki zostaną zastąpione tą marką. Oczekujemy, że pełna integracja marek nastąpi z końcem 2013, więc w praktyce od początku 2014 roku będziemy funkcjonowali pod jednym brandem.
Po przyjęciu wspólnej marki bank ma stworzyć sieć uniwersalnych oddziałów, zapewniających obsługę klientów indywidualnych i firmy.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Tak dziś wygląda syn Olejnik. Jerzy Wasowski wyrósł na przystojnego mężczyznę
- Szok, w jakim stroju paradowała 16-letnia Viki Gabor! Ludzie pytają, gdzie są rodzice
- Bieniuk w PRZEŚWITUJĄCYCH spodniach na ściance. Tak wystroić mogła się tylko ona
- Andrzej z "Sanatorium miłości" mieszka w DPS. Nie zgadniecie, kto chce mu pomóc