Do Intermarche i Bricomarche przyjeżdżają klienci nie tylko z miasta, także z dalszych okolic. Najwidoczniej uznali, iż sklepy są dobrze zaopatrzone, na dodatek nie trzeba szukać miejsc parkingowych - jest tu wielki plac, największy parking w Brodnicy.
Jednak klienci mają pewne uwagi, często telefonują do "Pomorskiej" z prośbą o pomoc. Zdaniem wielu brakuje tam bankomatu.
Wprawdzie w obu sklepach można płacić kartą, ale klientów interesuje też możliwość wyciągnięcia gotówki, ponieważ w tej części Brodnicy nie ma żadnego bankomatu.
Zapytana w tej sprawie Elżbieta Radacz, szefowa brodnickiego oddziału PKO BP powiedziała nam, że inwestycje to sprawa PKO BP w Bydgoszczy. Bydgoska placówka analizuje na całym obszarze swojego działania konieczność i sensowność instalowania takich urządzeń jak bankomaty w terenie. Nowe obiekty handlowe stają się naturalnym partnerem w takich działaniach. Ważne jest jednak co myślą nie tylko właściciele sieci sklepów, także klienci. Co Bydgoszcz ma planie w związku z Brodnicą poznamy do końca kwietnia br.
