Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 10 dni od dnia zawarcia umowy.
Zakończenie: do dnia 15.07.2006 roku.
Sposób uzyskania SIWZ:
- osobiście w siedzibie Zamawiającego w godz. urzędowania, tj. pn.-pt. 7.30 - 15.30, wt. 8.00-16.00,
- zgłoszenie telefoniczne lub faxem (0-54) 2865 009,
- pisemnie na adres: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej, ul. Piłsudskiego 32,
87 - 865 Izbica Kujawska,
- cena za SIWZ wynosi: 50.00 zł.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych,
2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca.
5. Kopię dokumentu potwierdzoną "za zgodność z oryginałem" posiadania uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone "za zgodność z oryginałem", aktualną na dzień składania ofert.
6. Wycenę w oparciu o kosztorys ofertowy.
7. Wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zaakceptowany projekt umowy, podpisany na ostatniej stronie z wyrazem "Akceptuję" i parafowany na każdej stronie projektu umowy.
8.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
Kryteria oceny ofert - najniższa cena. Termin składania ofert do dnia 11.05.2006 r. do godziny 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.05.2006 r. o godzinie 12.30. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zapraszam zainteresowanych Wykonawców do udziału w niniejszym przetargu!