Z dotychczasowych dziewięciu Rejonów Obsługi Mieszkańców zostają cztery. Zajmować się będą jednak wyłącznie zasobem gminnym, bo do obsługi wspólnot mieszkaniowych powołano nową jednostkę ADMWM. - Wywiesiliśmy ogłoszenia, które informują mieszkańców o zakresie zmian - mówi Magdalena Marszałek, rzeczniczka ADM. - O szczegółach można się także dowiedzieć z naszej strony internetowej (www.admwm.pl oraz www. mojrom.adm.com.pl - red.).
ADM uruchomił również specjalną infolinię. Jednak jeszcze we wtorek numer 0801 230 013 nie działał. - W środę będzie działał bez problemów - zapewnia Magdalena Marszałek.
Na razie linię będzie obsługiwała tylko jedna osoba, ale rzeczniczka podkreśla, że, w razie potrzeby, do informowania mieszkańców zostaną oddelegowani kolejni pracownicy.
Zmiany mają poprawić jakość usług ADM. Czy tak się stanie? Zobaczymy.