O wprowadzeniu rezerwacji miejsc PolskiBus informował już kilka miesięcy temu. Zmiany, które weszły w życie z początkiem czerwca mają zapobiegać chaosowi, który z reguły towarzyszył odjazdowi autokaru. Dziesiątki pasażerów przepychało się do kierowcy, który sprawdzał bilet, choć w PolskimBusie nie ma miejsc stojących i każdy, kto ma zakupiony bilet na dany kurs i tak nim pojedzie.
Przy okazji rezerwacji miejsc PolskiBus żąda dodatkowej opłaty w wysokości 5 zł za wybór czterech miejsc przy przedniej szybie na pokładzie górnym. Ponadto, tyle samo kosztuje miejsce z dodatkową przestrzenią na nogi oraz przy stoliku.
- Wprowadzając możliwość rezerwacji miejsc spełniamy największe życzenie naszych pasażerów! Każdego dnia otrzymywaliśmy prośby o wprowadzenie tej usługi do naszej oferty. Jestem przekonany, że dzięki możliwości wyboru ulubionego miejsca w autokarze podróż będzie jeszcze przyjemniejsza i bardziej komfortowa. A to wszystko w najważniejszym momencie w roku, czyli przed wakacjami - mówił Piotr Pogonowski, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji PolskiBus.com.

Zobacz też: Solaris po raz 14 liderem polskiego rynku autobusów miejskich (lektor)
Źródło: Agencja TVN/X-News