Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Cisza w telefonie - operator sieci komórkowej milczał

(PAM)
fot. sxc
Nabijane minuty przez głuchy telefon, sms-y dochodzące wolniej niż zwykle. To łączy klientów sieci komórkowej Era z Unisławia i okolic (powiat chełmiński), którzy przez kilka ostatnich dni musieli zmagać się z problemami w komunikacji.

Na nic zdało się rozbieranie i sprawdzanie telefonu, bo aparaty były sprawne. Również w biurze obsługi klienta zdenerwowani klienci nie mogli zdobyć wyczerpujących informacji skąd problemy z rozmowami przez telefon.

Nic dziwnego, my również czekaliśmy trzy dni, aż w końcu biuro prasowe Ery - Polskiej Telefonii Cyfrowej odpowiedziało na zadane pytania.

- Nie było żadnych problemów globalnych - zapewnia Wojciech Strzałkowski z biura prasowego Polskiej Telefonii Cyfrowej. - Ten obszar był przez nas monitorowany i testowany. Mogły się zdarzać problemy w komunikacji, np. sms-y dochodziły później, lub nie było głosu w połączeniach. W tej sytuacji w środę 23 września wymieniliśmy w Unisławiu urządzenie odpowiadające za komunikację wewnętrzną. To urządzenie można porównać do płyty głównej w komputerze, które działało, ale wolniej.

Teraz problemy mają już się więcej nie powtarzać. Co jednak z tymi, dla których telefon to narzędzie pracy? Niewykonane lub nieodebrane połączenia to dla wielu osób określone straty.

Klienci Ery mogą teraz reklamować w biurach obsługi klienta jakość oferowanych usług przez operatora.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska