https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Czerwona Torebka w Kujawsko-Pomorskiem. Nowa sieć!

(PW)
Tak wygląda pasaż "Czerwonej Torebki"
Tak wygląda pasaż "Czerwonej Torebki" centrum prasowe spółki Czerwona Torebka
Nowa sieć pasaży handlowych „Czerwona Torebka” wchodzi na rynek naszego regionu. Jeszcze w tym roku na terenie województwa powstanie kilka obiektów tej sieci.

W ciągu kolejnych lat w całej Polsce ma ich być aż kilka tysięcy.

Trwa już budowa pierwszego pasażu przy ul. Kossaka w Bydgoszczy. Jego otwarcie według wstępnych planów ma odbyć się jeszcze w tym roku. Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi ok. 908 metrów kwadratowych.

Drugi pasaż Czerwonej Torebki w Bydgoszczy ma powstać przy ul. Lubostrońskiej na Czyżkówku. Obecnie trwa proces finalizowania formalności związanych z przygotowaniem do budowy. Powierzchnia tego pasażu będzie o około połowę mniejsza.

Dotąd udało się pozyskać najemców dla 50 proc. powierzchni pasażu przy Kossaka oraz dla 40 proc. obiektu przy Lubostrońskiej. Czerwona Torebka współpracuje z przedstawicielami różnych branż, takich jak mięso i wędliny, owoce i warzywa, ryby, drogeria, obuwie, odzież oraz apteki.

- W tym momencie są to jedyne inwestycje naszej spółki w Bydgoszczy – informuje Lidia Mączyńska, PR manager Czerwonej Torebki. - Natomiast w województwie kujawsko-pomorskim planujemy jeszcze inwestycje w Mogilnie i Tucholi. Wkrótce zacznie się budowa tych obiektów, a jej zakończenie planowane jest na koniec tego roku.

Pasaże Czerwona Torebka to jednokondygnacyjne obiekty handlowe, złożone z modułów o powierzchni około 60 metrów kwadratowych., które można łączyć. Każdy z lokali usytuowanych w obiekcie będzie posiadał odrębne wejście bezpośrednio z parkingu.

W ciągu 10 lat Czerwona Torebka planuje budowę aż 2 tys. pasaży na terenie całego kraju. Obiekty mają być umiejscowienie na dużych osiedlach mieszkaniowych, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz ważnych obszarach handlowo-usługowych średniej wielkości miast. Wśród ich najemców znajdą się zarówno popularne sieci ogólnopolskich marek, jak również regionalni przedsiębiorcy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska