MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Czy internet będzie dobrą receptą dla handlu w Chojnicach, by sprostać konkurencji z centrum handlowym w Lipienicach?

(EM)
Wojciech Reszkowski zachęca do jak najszybszego działania.
Wojciech Reszkowski zachęca do jak najszybszego działania. Maria Eichler
Miasto inspiruje kupców do ofensywy, by obronili się przed Bramą Pomorza.

Zgodnie z zapowiedzią burmistrza Arseniusza Finstera ratusz włącza się w kampanię, która ma zintegrować kupców z małych sklepów i dać im szansę w nierównej walce z centrum handlowym "Brama Pomorza" w Lipienicach.

Jest pomysł promocji billboardowej na rogatkach, jest też próba stworzenia bazy danych, która pozwoli na dotarcie z ofertą do klienta, który siedzi w bamboszach w domu i przegląda strony w internecie.

Przeczytaj także: "Brama Pomorza" w Lipienicach otwiera drzwi
- Nie bójmy się internetu - zachęca Wojciech Reszkowski z firmy Isonet. - On pozwala na łatwe komunikowanie się, wspólne działanie i dotarcie z ofertą do chojniczan. Przecież wielu z nich porównuje ceny w sklepach i nie chce tracić czasu na poszukiwanie danego produktu w ciemno.

Reszkowski zamierza stworzyć bazę danych kupców, potem zająć się marketingiem, wydawaniem gazetki reklamowej i wykorzystaniem mediów społecznościowych oraz tradycyjną reklamą. Ale by pomysł miał szansę powodzenia, musi się znaleźć przynajmniej 50. kupców zainteresowanych taką formą promocji.

Jakie jeszcze argumenty padają w tej dyskusji, poczytaj w dzisiejszym papierowym wydaniu "Pomorskiej".

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska