Czytelnik z Kamienia chciał zadzwonić do przychodni, ale numer nie odpowiadał. Wszedł więc na stronę Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego, ale i tam znalazł błędne namiary na placówkę.
- Chciałbym prosić "Pomorską" o podjęcie tematu czarnej dziury informatycznej, którą znalazłem w naszej gminie - pisze Czytelnik. - Ośrodek Zdrowia nie ma własnej strony internetowej. Ponadto na stronie BIP naszego urzędu znajdują się fałszywe informacje o numerze telefonu przychodni. Dodatkowo po wpisaniu w wyszukiwarce internetowej hasła "ośrodek zdrowia Kamień Krajeński" pojawia się inny numer, również nieprawdziwy.
Mieszkaniec Kamienia ma więcej uwag, bo błąd jest też w centrali telefonicznej.- Gdy prosi o wybranie "0", aby połączyć z pracownikiem, to po wybraniu pojawia się komunikat o źle wybranym numerze telefonu - narzeka Czytelnik. - I wiadomości przez formularz na stronie urzędowego BIP również nie można wysłać, bo pojawia się informacja o błędzie.
Przeczytaj także: Dziecko ma szmery w sercu... zbadają je za rok. Przez limity NFZ
Internauta pisze, że jego zdaniem taki stan rzeczy oznacza ignorowanie mieszkańców gminy. - To celowe wprowadzanie w błąd czy brak kompetencji pracowników? - pyta.
Uwag jest więcej, bo mieszkaniec skarży się też na jakość obsługi pacjentów w ośrodku. - Kultura nakazuje po odebraniu telefonu przedstawić się i poinformować, gdzie się dodzwoniono. A jak jest? "Słucham" i tyle. A człowiek nie wie gdzie się dodzwonił - pisze nasz Czytelnik.
O komentarz poprosiliśmy burmistrza Kamienia. - Do nas też dotarły podobne głosy. Właśnie trwają prace nad utworzeniem strony internetowej naszego ośrodka zdrowia - zapewnia Wojciech Głomski. - Potrwa to kilka dni, ale na pewno strona wkrótce będzie dostępna. Bardzo przepraszam za zamieszanie z numerami telefonów, ale wynika ono ze zmiany operatora sieci telefonicznej. Prawidłowy numer telefonu do ośrodka zdrowia to 52/588-01-13.
Jak podkreśla Głomski, usterki związane ze stroną www na pewno zostaną poprawione i będzie można korzystać z formularzy. - Trudno mi ocenić, jak wygląda sytuacja w ośrodku, jeśli chodzi o odbieranie telefonów, ale zwrócę na to uwagę - zapewnia Głomski. - Całe zamieszanie było naprawdę niepotrzebne i zapewniam, że wkrótce mieszkańcy będą mogli korzystać ze strony internetowej, na której znajdą się wszystkie potrzebne pacjentom informacje.
Czytaj e-wydanie »