Toalety w pociągach spółki Intercity nadal pozostawiają sporo do życzenia, bywa, że składy się spóźniają, a przewoźnik regularnie ścina z rozkładu wybrane połączenia. To jednak nadal na wielu odcinkach w kraju jedyny, bądź najlepszy środek transportu.
Przeczytaj również: Informacja na PKP potrafi kosztować
Na dziesięciolecie utworzenia "Intecity" spółka rozdaje bilety. Łącznie do wydania jest ich 3.652. Codziennie każdy, kto dołączy do grona fanów profilu "Pociąg do miejsc" - klikając "Lubię to!" - na portalu Facebook, będzie miał szansę wygrać takie bilety.
Przez siedem dni w tygodniu (od 15 września, do 10 listopada 2011 r.) codziennie nagradzanych jest 31 osób, które prawidłowo odpowiadają na pytanie dotyczące działalności Intercity.
Odpowiedź musi dotrzeć do organizatora konkursu za pomocą specjalnego formularza w aplikacji. O tym, kto dostanie nagrodę decyduje najkrótszy czas odpowiedzi od momentu pojawienia się pytania na portalu.
Przeczytaj również: Pociąg Bydgoszcz - Toruń wolniej niż przed wojną
- Każdy zwycięzca otrzymuje w nagrodę podwójny voucher na przejazd pociągami kategorii Express InterCity (EIC) oraz Express (EX) na dowolnej, krajowej trasie - informuje przewoźnik na swojej stronie internetowej.
Czy to najlepszy sposób promocji? - To dopiero okaże się, kiedy poznamy efekty promocji - zaznacza Piotr Faryna z zespołu Doradców Gospodarczych "Tor". - Ale dobrze, że spółka w ogóle podejmuje jakieś akcje promocyjne.
Rozdawane vouchery na przejazdy stanowią zaledwie ułamek dziennie sprzedawanych biletów.
- Na pewno nie będzie to strata dla spółki, która odnotowuje - niewielkie wprawdzie, ale - zyski - dodaje Faryna.
