W nowym sezonie ligowym bydgoscy siatkarze wystąpią w rozgrywkach bez logo Delecty na koszulkach i w nazwie klubu.
- Decyzja o zmianie statusu ze sponsora tytularnego na Przyjaciela Klubu została podyktowana przyjętą na najbliższe lata strategią marketingową, która zakłada koncentrację uwagi i środków na nowych, innowacyjnych produktach i ich szerokiej promocji marketingowo-sprzedażowej - mówi Kamila Szlachetka, specjalistka PR Rieber Foods Polska S.A.
Zobacz też: Siatkarze Delecty i Pałacu Bydgoszcz już trenują. Zobacz zdjęcia!
Piotr Sieńko, prezes zarządu Łuczniczka S.A. dodaje: - Przez ponad 12 lat marka Delecta ze znakomitym skutkiem pomagała budować siatkówkę męską przez duże "S". W ostatnim sezonie klub przez długi czas pozostawał liderem rozgrywek. To przekładało się na pozytywny przekaz medialny dot. sponsora, mierzalny ilością doniesień prasowych, transmisji telewizyjnych i radiowych oraz liczbą kibiców obecnych na widowniach. Wierzę zatem, że nasza współpraca przyniosła wymierne korzyści obu stronom.
Wszystkie dotychczasowe zobowiązania Rieber Foods Polska S.A. wobec klubu sportowego i drużyny zostały sfinalizowane z największą dbałością o zachowanie dobrych relacji i obustronnej satysfakcji. W nowym sezonie ligowym firma będzie nadal wspierać drużynę finansowo, jednakże w zakresie doprecyzowanym w ramach pakietu "Przyjaciel Klubu".
Będzie nowy sponsor tytularny
Jak zapewnia prezes Sieńko już od dłuższego czasu trwają rozmowy z potencjalnymi następcami Delecty.
- Prowadzimy negocjacje z wieloma firmami, nie tylko z Bydgoszczy, ale także regionu i kraju - przekonuje. - W ciągu czterech tygodni powinniśmy poznać nowego sponsora tytularnego.
Więcej, w sobotę, w papierowym wydaniu "Gazety Pomorskiej"
Czytaj e-wydanie »