Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Delecta odchodzi z siatkówki!

(dark)
W nowym sezonie ligowym bydgoscy siatkarze wystąpią w rozgrywkach bez logo Delecty na koszulkach i w nazwie klubu
W nowym sezonie ligowym bydgoscy siatkarze wystąpią w rozgrywkach bez logo Delecty na koszulkach i w nazwie klubu archiwum GP
Od nowego sezonu ligowego firma Rieber Foods Polska S.A. przestaje być sponsorem tytularnym drużyny siatkówki męskiej Delecta Bydgoszcz i dołącza do grona Przyjaciół Klubu - czytamy w komunikacie opublikowanym przez obie strony.

W nowym sezonie ligowym bydgoscy siatkarze wystąpią w rozgrywkach bez logo Delecty na koszulkach i w nazwie klubu.

- Decyzja o zmianie statusu ze sponsora tytularnego na Przyjaciela Klubu została podyktowana przyjętą na najbliższe lata strategią marketingową, która zakłada koncentrację uwagi i środków na nowych, innowacyjnych produktach i ich szerokiej promocji marketingowo-sprzedażowej - mówi Kamila Szlachetka, specjalistka PR Rieber Foods Polska S.A.

Zobacz też: Siatkarze Delecty i Pałacu Bydgoszcz już trenują. Zobacz zdjęcia!
Piotr Sieńko, prezes zarządu Łuczniczka S.A. dodaje: - Przez ponad 12 lat marka Delecta ze znakomitym skutkiem pomagała budować siatkówkę męską przez duże "S". W ostatnim sezonie klub przez długi czas pozostawał liderem rozgrywek. To przekładało się na pozytywny przekaz medialny dot. sponsora, mierzalny ilością doniesień prasowych, transmisji telewizyjnych i radiowych oraz liczbą kibiców obecnych na widowniach. Wierzę zatem, że nasza współpraca przyniosła wymierne korzyści obu stronom.

Wszystkie dotychczasowe zobowiązania Rieber Foods Polska S.A. wobec klubu sportowego i drużyny zostały sfinalizowane z największą dbałością o zachowanie dobrych relacji i obustronnej satysfakcji. W nowym sezonie ligowym firma będzie nadal wspierać drużynę finansowo, jednakże w zakresie doprecyzowanym w ramach pakietu "Przyjaciel Klubu".

Będzie nowy sponsor tytularny

Jak zapewnia prezes Sieńko już od dłuższego czasu trwają rozmowy z potencjalnymi następcami Delecty.
- Prowadzimy negocjacje z wieloma firmami, nie tylko z Bydgoszczy, ale także regionu i kraju - przekonuje. - W ciągu czterech tygodni powinniśmy poznać nowego sponsora tytularnego.

Więcej, w sobotę, w papierowym wydaniu "Gazety Pomorskiej"

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska