
zdjęcie ilustracyjne
Managerowie Domino’s Pizza we Włoszech nie docenili konkurencji w tym zakresie ze strony platform dostarczających jedzenie czy zakupy do domu za pośrednictwem smartfonowej apki – gromadzącej w jednym miejscu ofertę tysięcy restauracji i sklepów, w tym znanej także z Polskiego rynku – Glovo.

zdjęcie ilustracyjne
W regionach popularne są też mniejsze sieci, działające często na zasadzie franczycy np. Pizza Giovani, Da Grasso czy Piza Station.
Do kupowania i jedzenia pizzy przyznaje się dwóch na trzech Polaków.

zdjęcie ilustracyjne
Pizza jest dla Polaków potrafą uniwersalną. Równie chętnie zjadamy ją w pizzerii cieszącej się w danym miejscu największym wzięciem, jak zamawiamy do domy czy do pracy, a nawet kupuje my gotową do szybkiego upieczenia w supermarkecie czy dyskoncie.

zdjęcie ilustracyjne
W Polsce pochodząca z USA sieć z charakterystycznymi kostkami domina w logo radzi sobie całkiem dobrze i jest jednam z najbardziej rozpoznawalnych na rynku graczy, U nas obecna jest od 2011 r. kiedy to otworzyła pierwszą restaurację w Warszawie. Do końca 2020 r. miała ich 60 a w grudniu 2020 r. powiększyła je o kolejne 60 (przejęcie), od tego czasu identyfikując się jako "Dominium by Domino’s".