5 z 10
Zakończył się drugi i ostatni etap przebudowy drogi Wałdowo...
fot. UM Sępólno Krajeńskie

Zakończył się drugi i ostatni etap przebudowy drogi Wałdowo - Toboła. Cały ponad 3 kilometrowy odcinek został utwardzony asfaltem. Wcześniej była to droga gruntowa.

Nowa droga ma teraz 4,2 m szerokości - o czym poinformował nas Urząd Miasta w Sępólnie Krajeńskim - zbudowano przy niej także utwardzone pobocza oraz zjazdy na pola.

Droga była budowana w dwóch etapach. Pierwszy półtorakilometrowy powstał w roku 2016. Drugi, podobny realizowano w tym roku. Na tę część inwestycji pozyskano 783 tysiące złotych rządowej dotacji. 70 tysięcy dołożyło także Nadleśnictwo Zamrzenica.

- Wcześniej była to droga gruntowa, przebiegająca przez tereny leśne. Miejscami miała utwardzenie w postaci kamienia wapiennego. Nie było tam natomiast porządnych rowów, odwodnienia i przede wszystkim nawierzchni asfaltowej, na którą mieszkańcy czekali od dawna” – mówi Waldemar Stupałkowski, Burmistrz Sępólna Krajeńskiego. - Koszt przebudowy drogi z Wałdowa do Toboły przekroczył 1,5 mln zł.

Warto dodać, że na terenach wiejskich Gmina Sępólno Krajeńskie tylko w ostatnich czterech latach wyremontowała 9 dróg. Ich łączna długość to ponad 8 kilometrów. Koszt przebudowy wszystkich tych odcinków to prawie 4,5 miliona złotych.

6 z 10
Zakończył się drugi i ostatni etap przebudowy drogi Wałdowo...
fot. UM Sępólno Krajeńskie

Zakończył się drugi i ostatni etap przebudowy drogi Wałdowo - Toboła. Cały ponad 3 kilometrowy odcinek został utwardzony asfaltem. Wcześniej była to droga gruntowa.

Nowa droga ma teraz 4,2 m szerokości - o czym poinformował nas Urząd Miasta w Sępólnie Krajeńskim - zbudowano przy niej także utwardzone pobocza oraz zjazdy na pola.

Droga była budowana w dwóch etapach. Pierwszy półtorakilometrowy powstał w roku 2016. Drugi, podobny realizowano w tym roku. Na tę część inwestycji pozyskano 783 tysiące złotych rządowej dotacji. 70 tysięcy dołożyło także Nadleśnictwo Zamrzenica.

- Wcześniej była to droga gruntowa, przebiegająca przez tereny leśne. Miejscami miała utwardzenie w postaci kamienia wapiennego. Nie było tam natomiast porządnych rowów, odwodnienia i przede wszystkim nawierzchni asfaltowej, na którą mieszkańcy czekali od dawna” – mówi Waldemar Stupałkowski, Burmistrz Sępólna Krajeńskiego. - Koszt przebudowy drogi z Wałdowa do Toboły przekroczył 1,5 mln zł.

Warto dodać, że na terenach wiejskich Gmina Sępólno Krajeńskie tylko w ostatnich czterech latach wyremontowała 9 dróg. Ich łączna długość to ponad 8 kilometrów. Koszt przebudowy wszystkich tych odcinków to prawie 4,5 miliona złotych.

7 z 10
Zakończył się drugi i ostatni etap przebudowy drogi Wałdowo...
fot. UM Sępólno Krajeńskie

Zakończył się drugi i ostatni etap przebudowy drogi Wałdowo - Toboła. Cały ponad 3 kilometrowy odcinek został utwardzony asfaltem. Wcześniej była to droga gruntowa.

Nowa droga ma teraz 4,2 m szerokości - o czym poinformował nas Urząd Miasta w Sępólnie Krajeńskim - zbudowano przy niej także utwardzone pobocza oraz zjazdy na pola.

Droga była budowana w dwóch etapach. Pierwszy półtorakilometrowy powstał w roku 2016. Drugi, podobny realizowano w tym roku. Na tę część inwestycji pozyskano 783 tysiące złotych rządowej dotacji. 70 tysięcy dołożyło także Nadleśnictwo Zamrzenica.

- Wcześniej była to droga gruntowa, przebiegająca przez tereny leśne. Miejscami miała utwardzenie w postaci kamienia wapiennego. Nie było tam natomiast porządnych rowów, odwodnienia i przede wszystkim nawierzchni asfaltowej, na którą mieszkańcy czekali od dawna” – mówi Waldemar Stupałkowski, Burmistrz Sępólna Krajeńskiego. - Koszt przebudowy drogi z Wałdowa do Toboły przekroczył 1,5 mln zł.

Warto dodać, że na terenach wiejskich Gmina Sępólno Krajeńskie tylko w ostatnich czterech latach wyremontowała 9 dróg. Ich łączna długość to ponad 8 kilometrów. Koszt przebudowy wszystkich tych odcinków to prawie 4,5 miliona złotych.

8 z 10
Zakończył się drugi i ostatni etap przebudowy drogi Wałdowo...
fot. UM Sępólno Krajeńskie

Zakończył się drugi i ostatni etap przebudowy drogi Wałdowo - Toboła. Cały ponad 3 kilometrowy odcinek został utwardzony asfaltem. Wcześniej była to droga gruntowa.

Nowa droga ma teraz 4,2 m szerokości - o czym poinformował nas Urząd Miasta w Sępólnie Krajeńskim - zbudowano przy niej także utwardzone pobocza oraz zjazdy na pola.

Droga była budowana w dwóch etapach. Pierwszy półtorakilometrowy powstał w roku 2016. Drugi, podobny realizowano w tym roku. Na tę część inwestycji pozyskano 783 tysiące złotych rządowej dotacji. 70 tysięcy dołożyło także Nadleśnictwo Zamrzenica.

- Wcześniej była to droga gruntowa, przebiegająca przez tereny leśne. Miejscami miała utwardzenie w postaci kamienia wapiennego. Nie było tam natomiast porządnych rowów, odwodnienia i przede wszystkim nawierzchni asfaltowej, na którą mieszkańcy czekali od dawna” – mówi Waldemar Stupałkowski, Burmistrz Sępólna Krajeńskiego. - Koszt przebudowy drogi z Wałdowa do Toboły przekroczył 1,5 mln zł.

Warto dodać, że na terenach wiejskich Gmina Sępólno Krajeńskie tylko w ostatnich czterech latach wyremontowała 9 dróg. Ich łączna długość to ponad 8 kilometrów. Koszt przebudowy wszystkich tych odcinków to prawie 4,5 miliona złotych.

Pozostało jeszcze 1 zdjęcie.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Tak było na koncercie Macieja Maleńczuka w teatrze w Grudziądzu. Mamy zdjęcia

Tak było na koncercie Macieja Maleńczuka w teatrze w Grudziądzu. Mamy zdjęcia

Tak było na Biesiadzie Pałuckiej 2025 w Żninie. Zdjęcia, wyniki

Tak było na Biesiadzie Pałuckiej 2025 w Żninie. Zdjęcia, wyniki

Zawisza nie zawiódł, pokonał Kotwicę i jest w grze o awans. Zdjęcia meczu i trybun

Zawisza nie zawiódł, pokonał Kotwicę i jest w grze o awans. Zdjęcia meczu i trybun

Zobacz również

Tak było na rodzinnym rajdzie rowerowym "Śladami Uzdrowiska". Zdjęcia

Tak było na rodzinnym rajdzie rowerowym "Śladami Uzdrowiska". Zdjęcia

100-lecie legendarnej "Szkoły Orląt" z Dęblina świętowano u jej źródła - w Grudziądzu

100-lecie legendarnej "Szkoły Orląt" z Dęblina świętowano u jej źródła - w Grudziądzu