https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Duża awaria w PKO BP. Klienci nie mogli się dostać do konta i pieniędzy. "Losowe utrudnienia" - potwierdził bank

Magdalena Walczak-Grudzka
Opracowanie:
Awaria w PKO BP. Klienci nie mogli się dostać do konta i swoich pieniędzy.
Awaria w PKO BP. Klienci nie mogli się dostać do konta i swoich pieniędzy. Tomasz Bołt
Awaria w banku PKO BP - to kolejny dzień, w którym aplikacja banku nie działa prawidłowo. Klienci zgłaszają problemy z aplikacją IKO, przez co nie mogą się zalogować do swojego konta i dostać do pieniędzy. Bank potwierdził awarię. Czytaj więcej.

Spis treści

Awaria PKO BP

Klienci banku PKO BP zgłaszali spore problem z dostępem do swojego konta przez aplikację IKO. W poniedziałek (9 grudnia) od około godz. 15:00 występowały problemy z logowaniem w aplikacji banku, bankowością mobilną oraz logowaniem online. We wtorek (10 grudnia) sytuacja się  powtórzyła.

PKO Bank Polski potwierdził awarię w mediach społecznościowych i zapewnił, że pracuje nad usunięciem problemów.

Bank PKO BP potwierdził awarię

Występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Przepraszamy! - informował Bank PKO BP w poniedziałek (9 grudnia) komunikacie na swoim Facebooku.

Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszą dostępnością aplikacji. Przepraszamy - taki komunikat pojawił się z kolei we wtorek (10 grudnia).

Klientom wyświetla się komunikat: Wystąpił błąd. Coś poszło nie tak, ale już nad tym pracujemy. Spróbuj ponownie później.

Jak poinformowano w aktualizacji informacji na Facebooku, "aplikacja IKO jest już w pełni dostępna". Bank przeprasza klientów za wszelkie niedogodności, jednocześnie dziękując za cierpliwość i wyrozumiałość.

Klienci PKO BP nie mogli się zalogować do aplikacji IKO, a tym samym dostać do swojego konta i pieniędzy.
Klienci PKO BP nie mogli się zalogować do aplikacji IKO, a tym samym dostać do swojego konta i pieniędzy.
Magdalena Walczak-Grudzka

Awaria banku - klienci odcięci od konta i pieniędzy

Klienci banku PKO BP potwierdzali, że ok. godz. 15.00 zaczęły się problemy z działaniem aplikacji IKO. W komentarzach pod wpisem banku na Facebooku czytamy między innymi:

  • Nie działa. Jestem odcięty od środków.

  • Niemiłe rozczarowanie, gdy przy kasie aplikacja nie działała i nie można było zapłacić za pełen kosz zakupów.

  • Chwilę działa i po paru minutach wywala błąd.

  • Akurat wykonywałam płatność a tu zonk info Wystąpił błąd spróbuj ponownie kliknęłam i znowu to samo mam nadzieję, że nie zapłaciłam za coś parę razy!

  • Nie mam 4 godziny dostępu już. Nie mogę się zalogować, czyli nic nie mogę.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Finisz kampanii. Ostatnia debata prezydencka

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska