Spis treści
Awaria PKO BP
Klienci banku PKO BP zgłaszali spore problem z dostępem do swojego konta przez aplikację IKO. W poniedziałek (9 grudnia) od około godz. 15:00 występowały problemy z logowaniem w aplikacji banku, bankowością mobilną oraz logowaniem online. We wtorek (10 grudnia) sytuacja się powtórzyła.
PKO Bank Polski potwierdził awarię w mediach społecznościowych i zapewnił, że pracuje nad usunięciem problemów.
Bank PKO BP potwierdził awarię
Występują losowe utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Przepraszamy! - informował Bank PKO BP w poniedziałek (9 grudnia) komunikacie na swoim Facebooku.
Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszą dostępnością aplikacji. Przepraszamy - taki komunikat pojawił się z kolei we wtorek (10 grudnia).
Klientom wyświetla się komunikat: Wystąpił błąd. Coś poszło nie tak, ale już nad tym pracujemy. Spróbuj ponownie później.
Jak poinformowano w aktualizacji informacji na Facebooku, "aplikacja IKO jest już w pełni dostępna". Bank przeprasza klientów za wszelkie niedogodności, jednocześnie dziękując za cierpliwość i wyrozumiałość.

Awaria banku - klienci odcięci od konta i pieniędzy
Klienci banku PKO BP potwierdzali, że ok. godz. 15.00 zaczęły się problemy z działaniem aplikacji IKO. W komentarzach pod wpisem banku na Facebooku czytamy między innymi:
Nie działa. Jestem odcięty od środków.
Niemiłe rozczarowanie, gdy przy kasie aplikacja nie działała i nie można było zapłacić za pełen kosz zakupów.
Chwilę działa i po paru minutach wywala błąd.
Akurat wykonywałam płatność a tu zonk info Wystąpił błąd spróbuj ponownie kliknęłam i znowu to samo mam nadzieję, że nie zapłaciłam za coś parę razy!
Nie mam 4 godziny dostępu już. Nie mogę się zalogować, czyli nic nie mogę.
