Jak pisze Onet.pl za Biznes.pl, Biedronka wprowadziła w 2013 roku płatności mobilne, Lidl z kolei rozdał klientom ponad 1 mln 200 tys. książek kucharskich. O rynek mocniej zaczął walczyć także trzeci gracz w Polsce - duńska sieć netto.
Dyskonty, to w uproszczeniu sklepy, które oferują ograniczony wybór produktów po niskich cenach. Model biznesowy oparty jest głównie na sprzedaży marek własnych, które nie wymagają dodatkowych nakładów na promocję i reklamę, co pozwala obniżyć ich cenę. Polacy pokochali ten model sprzedaży. Popularność dyskontów rośnie, o czym świadczyć może chociażby ich ekspansja. Lider rynku, właściciel sieci Biedronka, zakończy ten rok z liczbą ok. 2400 sklepów. Lidl ma 500 czynnych obiektów, a Netto - 305 - czytamy w Onet.pl.
.
Źródło: Onet.pl, Biznes.pl, dlahandlu.pl
