https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Energa nie chce reaktywować w Grudziądzu Biura Obsługi Klienta

Przemysław Decker
Biuro Obsługi Klienta przestało działać w Grudziądzu z końcem stycznia.
Biuro Obsługi Klienta przestało działać w Grudziądzu z końcem stycznia. Archiwum
Spółka energetyczna, mimo wspólnego apelu prezydenta i starosty, nie zamierza reaktywować Biura Obsługi Klienta. Dlatego radny Maciej Glamowski proponuje, aby miasto zmieniło dostawcę prądu.

Otrzymałem od spółki Energa-Operator grzeczną, ale niestety negatywną odpowiedź - powiedział wczoraj "Pomorskiej" Marek Szczepanowski, starosta powiatu ziemskiego.

Dlaczego energetyczny koncern nie chce reaktywować w naszym mieście Biura Obsługi Klienta? Bo - zdaniem przedstawicieli tej spółki - i tak przeważająca część klientów załatwia swoje sprawy przez internet lub za pośrednictwem telefonicznej infolinii.

Co zatem dalej z BOK? - Zastanowimy się nad tym z panem prezydentem - zapewnił starosta Szczepanowski.

"Władza powinna walczyć"

O zlikwidowany z końcem stycznia BOK podczas wczorajszej sesji Rady Miejskiej pytali rajcy. - Co władza robi, żeby to odkręcić? Władza powinna powalczyć o tę sprawę - podkreślił Marek Czepek, radny klubu Prawo i Sprawiedlwość/Ruch dla Grudziądza.

Wiceprezydent Marek Sikora zapewnił, że jego szef - prezydent Robert Malinowski - rozmawia o BOK z prezesem całej Grupy Energa Mirosławem Bielińskim.

Maciej Glamowski, radny Platformy Obywatelskiej uważa, że Enerdze powinno zależeć na zbudowaniu dobrego wizerunku w naszym mieście, a zamknięcie BOK-u temu nie służy. Radny Glamowski proponuje zatem urzędnikom, aby zastanowili się nad rezygnacją z koncernu Energa jako głównego dostawcy prądu do oświetlania ulic, urzędu miejskiego i podległych mu jednostek.

- Proponowałbym rozpisać przetarg i zmienić operatora - mówił podczas sesji Maciej Glamowski.

Co to ma wspólnego z BOK? Zdaniem radnego PO, urzędnicy mogliby zastrzec w przetargu, że jego zwycięzca będzie musiał uruchomić punkt, w którym swoje sprawy będą mogli załatwić mieszkańcy.

Przeczytaj także: Energa zamknęła w Grudziądzu Biuro Obsługi Klienta. Klienci pocałują klamkę

Będzie drożej?

Marek Sikora, powołując się na przykład Torunia, przekonywał, że takie uwolnienie rynku energii elektrycznej może oznaczać dla miasta wyższe rachunki. - Dziś, w ramach obowiązujących umów, możemy negocjować z Energą ceny - tłumaczył wiceprezydent Sikora.

Dodał również, że większość grudziądzkich szkół zmieniła operatora z Energi na Eneę i nie przyniosło to oczekiwanego skutku.

Radny Maciej Glamowski podsumował, że w takim razie urzędnicy powinni połączyć negocjacje z Energą o cenach prądu z rozmowami dotyczącymi reaktywacji BOK.

Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców

Komentarze 15

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

biuro energi w toruniu. 7 stanowisk...2-3 w porywach czynne. ludzi zawsze wiecej niz krzesel. nikt sobie nie robi z tego nic.

N
Nikolas
W dniu 01.04.2014 o 19:56, cezbak napisał:

W internetowym serwisie Energa wygenerowano mi notę odsetkową na niebotyczną kwotę kilkudziesięciu groszy. Poprosiłem o wyjaśnienie, ponieważ rachunki miałem opłacone w terminie. Po około 10 dniach otrzymałem odpowiedź, że zamiast pełnej kwoty zapłaciłem o te sporne grosze mniej. Sprawdziłem, że opłaciłem pełną kwotę, przesłałem skan dowodu wpłaty i na razie czekam kolejny tydzień na ustosunkowanie się operatora. Jeśli tak będzie działał ten serwis to można mieć obawy  że w poważniejszych sprawach też nie będzie się to odbywało płynnie. Ja na wszelki wypadek opłaciłem te dodatkowe grosze w obawie, że mi prąd odetną. :PNie boję się serwisów internetowych pod warunkiem, że działają poprawnie. O tym na razie mogę powiedzieć, że dopóki nie miałem potrzeby reklamacyjnej było OK, schody (a właściwie schodki) zaczynają się gdy pojawi się spór.

A co ma zrobić biedak którego na internet nie stać? Zapewne jechać na gapę do biura w Gdańsku lub Toruniu :D Przy takich procedurach reklamacyjnych, jeden wyjazd nie wystarczy.

Jak tu zrobić przestępcę z biedaka :huh: ENERGA ma wspaniały sposób na to ;) by wsadzić mu na łeb komornika :o

G
Gość
 
W dniu 01.04.2014 o 15:35, Leon napisał:

Rozliczam się przez internet, w biurze Energa w Grudziądzu byłem tylko raz jak przepisywałem licznik przy kupnie mieszkania. Ale dla starszych osób faktycznie może to być problem.

 

Zgadzam się z Tobą w zupełności.
c
cezbak
W dniu 01.04.2014 o 15:35, Leon napisał:

Rozliczam się przez internet, w biurze Energa w Grudziądzu byłem tylko raz jak przepisywałem licznik przy kupnie mieszkania. Ale dla starszych osób faktycznie może to być problem.

W internetowym serwisie Energa wygenerowano mi notę odsetkową na niebotyczną kwotę kilkudziesięciu groszy. Poprosiłem o wyjaśnienie, ponieważ rachunki miałem opłacone w terminie. Po około 10 dniach otrzymałem odpowiedź, że zamiast pełnej kwoty zapłaciłem o te sporne grosze mniej. Sprawdziłem, że opłaciłem pełną kwotę, przesłałem skan dowodu wpłaty i na razie czekam kolejny tydzień na ustosunkowanie się operatora. Jeśli tak będzie działał ten serwis to można mieć obawy  że w poważniejszych sprawach też nie będzie się to odbywało płynnie. Ja na wszelki wypadek opłaciłem te dodatkowe grosze w obawie, że mi prąd odetną. :P

Nie boję się serwisów internetowych pod warunkiem, że działają poprawnie. O tym na razie mogę powiedzieć, że dopóki nie miałem potyrzeby reklamacyjnej było OK, schody (a właściwie schodki) zaczynają się gdy pojawi się spór.

L
Leon

Rozliczam się przez internet, w biurze Energa w Grudziądzu byłem tylko raz jak przepisywałem licznik przy kupnie mieszkania. Ale dla starszych osób faktycznie może to być problem.

N
Nikolas
W dniu 01.04.2014 o 15:12, G-dz napisał:

To najgłupsze co można zrobić.

Zależy od spojrzenia. Nie wszystko złoto co się świeci.

G
G-dz
W dniu 01.04.2014 o 14:05, Nikolas napisał:

ENERGA ignoruje Grudziądz, więc Grudziądz powinien zignorować ENERGĘ

 

To najgłupsze co mozna zrobić.

N
Nikolas

ENERGA ignoruje Grudziądz, więc Grudziądz powinien zignorować ENERGĘ

G
Gość
Grudziądzki BOK podlegał pod toruński rejon Energii. I wszystko w temacie. Pewnie jeszcze pojechali do Torunia prosić a Toruń jak wiadomo wszystko by najlepiej poprzenosił do siebie.l
m
moi

W sobotę próbowałam założyć konto na bok Energii. Dwie godziny zmarnowałam bo system twierdził, że dany klient nie istnieje. Oczywiście infolinia czynna tylko w dni powszednie a jak już się dodzwoniłam w poniedziałek to panienka zaskoczona, że takie problemy występują.

N
Nikolas

A może budowniczy Elektrowni gazowej trzyma kogoś w szachu?

Może w grę wchodzi stolec w dyrekcji tej elektrowni?

Czy nie mamy w obecnej elicie energetyków z toruńskiej uczelni?

Komu potrzebny jest pas ratunkowy na ewentualność przegranych wyborów?

G
Gość

Wsio d***, jedno rucha, jak miasto zacznie stawiać warunki, to może pożegnać się z Elektrownią i Sponsoringiem miasta w wielu przypadkach.

S
Szwagier

"Marek Sikora, powołując się na przykład Torunia, przekonywał, że takie uwolnienie rynku energii elektrycznej może oznaczać dla miasta wyższe rachunki. - Dziś, w ramach obowiązujących umów, możemy negocjować z Energą ceny - tłumaczył wiceprezydent Sikora."

Tylko z Energą da się negocjować ceny?

A poza tym może ktoś mi wyjaśni dlaczego zmiana dostawcy energii miałaby oznaczać wyższe rachunki? Zazwyczaj kiedy ogłaszam przetarg to właśnie po to żeby obniżyć koszty.

W Grudziądzu jest inaczej?

 

G
Gość

Obudzili się po fakcie i zdziwieni. Ciekawe czemu nie protestowali kiedy zamykano biuro BOK. Mamy sobie władzę :P

G
Gość

Sikora broni Energi? no tak  zapomniałem dlaczego....

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska