Od 30 marca przy ulicy Przechodniej będzie funkcjonował punkt firmy Energa Obrót, w którym włocławscy odbiorcy prądu będą mogli m.in. składać reklamacje.
Od 30 marca przy ulicy Przechodniej będzie funkcjonował punkt firmy Energa Obrót, w którym włocławscy odbiorcy prądu będą mogli m.in. składać reklamacje. To efekt działań poseł Joanny Borowiak w celu przywrócenia we Włocławku biura obsługi klientów indywidualnych firmy Energa. Póki co działa we Włocławku tylko punkt przyjmujący zlecenia na podłączenie do sieci, reklamacje można zgłaszać jedynie telefonicznie.
Nowy punkt obsługi klientów nie będzie jeszcze działa w pełnym zakresie. Włocławska posłanka skierowała pismo do prezesa firmy Energa Obrót, by rozszerzono zakres działalności nowej placówki tak, aby klienci mogli zgłaszać wszelkie problemy dotyczące świadczenia usług przez dostawcę prądu.