- Dzięki usłudze Kaufland Click & Collect klienci mogą w dowolnej chwili wybrać potrzebne produkty z asortymentu sklepu Kaufland i w dogodnym przedziale czasowym odebrać je ze sklepu. Zdalnej rezerwacji produktów można dokonywać nawet z 3-dniowym wyprzedzeniem - tłumaczy biuro prasowe sieci.
Zobacz też wideo: Dyskonty, supermarkety, hipermarkety - czym się różnią?
- Usługa odpowiada na oczekiwania tych klientów, którzy w obecnej sytuacji chcą ograniczyć przebywanie w przestrzeniach publicznych. Do odbioru i opłacenia zamówienia przygotowana jest dedykowana, osobna kasa, a wdrożony niedawno system Scan & Pay dodatkowo przyspiesza dokonywanie płatności za zamówione i skompletowane artykuły - dodaje sieć.
Internetowy katalog składa się z ponad 3000 produktów żywnościowych, artykułów higienicznych czy kosmetyków.
Przeczytaj również...
Chcąc skorzystać z usługi, wystarczy ściągnąć aplikację dostępną zarówno dla systemów z Androidem, jak i iOS. Logowanie odbywa się poprzez dowolne konto Facebook, Google lub Twitter, a także po stworzeniu konta za pomocą maila.
U nas w kujawsko-pomorskiem usługa Click&Collect dostępna będzie od 9 listopada w sklepach Kaufland:
- Grudziądz (ul. Piłsudskiego 10),
- Toruń (ul. Gen. Józefa Bema 44-58).
A od 10 listopada w sklepach Kaufland:
- Chojnice (ul. Obrońców Chojnic 1),
- Włocławek (ul. Kilińskiego 5).
