Kaufland wprowadziła nową usługę Click & Collect. Rozwiązanie, które sieć uruchomiła 27 maja, pozwala zarezerwować potrzebne produkty przez dedykowaną stronę internetową, a następnie odebrać je i zapłacić na miejscu w wybranym przez siebie sklepie objętym usługą.
W pilotażowej fazie projektu z możliwości zdalnej rezerwacji zakupów mogą korzystać klienci trzech marketów sieci Kaufland w Polsce, w tym w naszym regionie - w Bydgoszczy przy ul. Ludwika Solskiego 5.
Może to Cię też zainteresuje...
Jak podaje sieć, korzystanie z usługi Click & Collect jest proste - wystarczy zarejestrować się w dedykowanym serwisie www.e-kaufland.pl, wykorzystując do tego adres e-mail lub logując się przy pomocy konta z serwisów Facebook, Google lub Twitter. Na specjalnie przygotowanej stronie można wybierać spośród ponad 1500 produktów z oferty Kaufland, która obejmuje artykuły spożywcze, higieniczne, produkty dla dzieci czy żywność dla domowych zwierząt. Wkrótce rezerwacji będzie można także dokonać za pomocą specjalnej aplikacji, dostępnej w App Store oraz w Google Play.
Po złożeniu rezerwacji i wybraniu punktu odbioru w jednym z marketów objętych usługą Click & Collect pracownicy sklepu kompletują zamówione produkty. Klienci mogą je odebrać w punkcie informacyjnym w zarezerwowanym przez siebie wcześniej przedziale czasowym. Produkty są następnie skanowane w dedykowanej kasie pierwszeństwa, w której dokonuje się płatności za zakupy - gotówką lub kartą.
