Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Faktury już na czas

Małgorzata Wąsacz [email protected]
- Dzwoniąc co miesiąc do konsultantów UPC i odwiedzając Biuro Obsługi klienta w Bydgoszczy byłem kilkukrotnie zapewniany, że sprawa w kolejnym miesiącu zostanie załatwiona i że faktury zaczną do mnie docierać. Niestety, rzeczywistość, jak można było się spodziewać, okazała się brutalna.
- Dzwoniąc co miesiąc do konsultantów UPC i odwiedzając Biuro Obsługi klienta w Bydgoszczy byłem kilkukrotnie zapewniany, że sprawa w kolejnym miesiącu zostanie załatwiona i że faktury zaczną do mnie docierać. Niestety, rzeczywistość, jak można było się spodziewać, okazała się brutalna. fot. sxc
Nasz Czytelnik, abonent UPC Polska, przez siedem miesięcy nie otrzymywał faktur za internet. Interweniował u operatora, ale bez skutku. Dopiero "Pomorska" załatwiła sprawę.

Zapytaj o usługi

Zapytaj o usługi

Jesteście Państwo abonentami UPC? Macie kłopoty z operatorem? Opowiedzcie o nich. A może chcecie skorzystać z usług tej firmy? Zapytajcie, na które z nich warto się zdecydować. Na wszystkie pytania odpowie Dagmara Krzesińska, rzeczniczka UPC Polska. Na telefony czekamy w środę, w godz. 10-12, pod bezpłatnym numerem infolinii 0800 111 006. Czekamy także na e-maile z pytaniami pod adresem:
[email protected]

W ramach rekompensaty UPC Polska naniesie korektę na rachunku za internet - jeden miesiąc pan Leszek otrzyma gratis.

Nasz Czytelnik (nazwisko i adres do wiadomości redakcji) opowiada: - Dzwoniąc co miesiąc do konsultantów UPC i odwiedzając Biuro Obsługi klienta w Bydgoszczy byłem kilkukrotnie zapewniany, że sprawa w kolejnym miesiącu zostanie załatwiona i że faktury zaczną do mnie docierać. Niestety, rzeczywistość, jak można było się spodziewać, okazała się brutalna. Operator nie poradził sobie z takim przypadkiem jak mój. Odkąd zmienił dostawcę faktur, moje rachunki nie były drukowane. Okazało się, że UPC nie przekazało moich danych do drukowania, a konsultanci firmy ciągle tylko uzupełniali rubryczki z reklamacją w swoim systemie do rejestrowania zgłoszeń. W efekcie, co miesiąc musiałem wydzwaniać prosząc o podanie, co mam wpisać tytułem przelewu i prosić o przesłanie faktur lub ich kopii.

Czeka na rekompensatę
Gdy w końcu pan Leszek otrzymał papierową fakturę, miał nadzieję, że jego sprawa została pomyślnie rozwiązana. Pomylił się. Rachunek za kolejny miesiąc korzystania z usługi już do niego nie dotarł. - W międzyczasie otrzymałem pismo podpisane przez specjalistę do spraw korespondencji, która przeprasza mnie za powstałą sytuację. Te słowa jednak niczego nie wnoszą, bo sprawa wciąż nie jest załatwiona. Proszę "Pomorską" o pomoc. Myślę, że UPC, jako "lider" na rynku internetowym, zaproponuje mi jakieś zadośćuczynienie - słyszymy.

Miesiąc internetu za darmo
- Przede wszystkim dziękuję za zgłoszenie sprawy Czytelnika "Pomorskiej". Mam nadzieję, że klient będzie usatysfakcjonowany zaproponowanym przez nas rozwiązaniem. Kwestia dostarczania faktur została już wyjaśniona z firmą podwykonawczą i powinna przebiegać już bez zarzutu. Za zaistniałą sytuację przepraszamy. Ponieważ klient znalazł się w wyjątkowej sytuacji naniesiemy korektę na rachunku za internet - jeden miesiąc pan Leszek otrzyma gratis. Chciałabym jednocześnie przypomnieć, że najwygodniejszą formą opłacania rachunków jest polecenie zapłaty. Polecam również formę e-faktury - mówi Dagmara Krzesińska, rzeczniczka UPC Polska.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska