Zapytaj o usługi
Zapytaj o usługi
Jesteście Państwo abonentami UPC? Macie kłopoty z operatorem? Opowiedzcie o nich. A może chcecie skorzystać z usług tej firmy? Zapytajcie, na które z nich warto się zdecydować. Na wszystkie pytania odpowie Dagmara Krzesińska, rzeczniczka UPC Polska. Na telefony czekamy w środę, w godz. 10-12, pod bezpłatnym numerem infolinii 0800 111 006. Czekamy także na e-maile z pytaniami pod adresem:
[email protected]
W ramach rekompensaty UPC Polska naniesie korektę na rachunku za internet - jeden miesiąc pan Leszek otrzyma gratis.
Nasz Czytelnik (nazwisko i adres do wiadomości redakcji) opowiada: - Dzwoniąc co miesiąc do konsultantów UPC i odwiedzając Biuro Obsługi klienta w Bydgoszczy byłem kilkukrotnie zapewniany, że sprawa w kolejnym miesiącu zostanie załatwiona i że faktury zaczną do mnie docierać. Niestety, rzeczywistość, jak można było się spodziewać, okazała się brutalna. Operator nie poradził sobie z takim przypadkiem jak mój. Odkąd zmienił dostawcę faktur, moje rachunki nie były drukowane. Okazało się, że UPC nie przekazało moich danych do drukowania, a konsultanci firmy ciągle tylko uzupełniali rubryczki z reklamacją w swoim systemie do rejestrowania zgłoszeń. W efekcie, co miesiąc musiałem wydzwaniać prosząc o podanie, co mam wpisać tytułem przelewu i prosić o przesłanie faktur lub ich kopii.
Czeka na rekompensatę
Gdy w końcu pan Leszek otrzymał papierową fakturę, miał nadzieję, że jego sprawa została pomyślnie rozwiązana. Pomylił się. Rachunek za kolejny miesiąc korzystania z usługi już do niego nie dotarł. - W międzyczasie otrzymałem pismo podpisane przez specjalistę do spraw korespondencji, która przeprasza mnie za powstałą sytuację. Te słowa jednak niczego nie wnoszą, bo sprawa wciąż nie jest załatwiona. Proszę "Pomorską" o pomoc. Myślę, że UPC, jako "lider" na rynku internetowym, zaproponuje mi jakieś zadośćuczynienie - słyszymy.
Miesiąc internetu za darmo
- Przede wszystkim dziękuję za zgłoszenie sprawy Czytelnika "Pomorskiej". Mam nadzieję, że klient będzie usatysfakcjonowany zaproponowanym przez nas rozwiązaniem. Kwestia dostarczania faktur została już wyjaśniona z firmą podwykonawczą i powinna przebiegać już bez zarzutu. Za zaistniałą sytuację przepraszamy. Ponieważ klient znalazł się w wyjątkowej sytuacji naniesiemy korektę na rachunku za internet - jeden miesiąc pan Leszek otrzyma gratis. Chciałabym jednocześnie przypomnieć, że najwygodniejszą formą opłacania rachunków jest polecenie zapłaty. Polecam również formę e-faktury - mówi Dagmara Krzesińska, rzeczniczka UPC Polska.