Jego celem jest kreowanie wizerunku Polski oraz rozwój usług turystycznych w kraju. Organizator projektu - Polska Organizacja Turystyczna - otrzymała na jego realizację 30 mln euro.
Na pokładzie żaglowca "Fryderyk Chopin" płynie grupa młodych ludzi - Ambasadorów Polskiej Turystyki. Ich misja jest nierozerwalnie związana z hasłami, które określają kampanię Polskiej Organizacji Turystycznej, a które wpisują się doskonale w życiorys Chopina: pasja, młodość, muzyka, romantyzm, wolność, kreatywność.
Wzmocnieniem tego przekazu jest nowa identyfikacja graficzna marki POLSKA, która pokazuje różnorodność polskich atrakcji turystycznych i nowe hasło, którym promujemy nasz kraj: "Move your imagination".
Ostatnio "Fryderyk Chopin" cumował w Amsterdamie, gdzie Polska Organizacja Turystyczna przygotowała specjalne atrakcje. Pokład statku był otwarty dla gości, rozdawano gadżety i broszury reklamujące Polskę. Przy nabrzeżu rozstawiono białe modele fortepianów.
Gościem specjalnym na konferencji prasowej był ambasador RP w Hadze, Janusz Stańczyk. Na pokładzie zagrali Robert Chojnacki i pianistka Urszula Danielewicz.
Kolejnym portem, który odwiedzi załoga, jest największe flamandzkie miasto - Antwerpia.
Udostępnij
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kochało się w nim pół Polski. Nie uwierzysz, jak teraz wygląda Makowiecki!
- Miszczak zrobił z Romanowskiej gwiazdę. Osoba z planu mówi, jaka jest naprawdę
- Za komunię u Magdy Gessler zapłacisz krocie! Cena za talerzyk jest powalająca
- Wielkanoc u Derpienski. Tak powinny wyglądać święta każdej SZANUJĄCEJ SIĘ kobiety