Jego celem jest kreowanie wizerunku Polski oraz rozwój usług turystycznych w kraju. Organizator projektu - Polska Organizacja Turystyczna - otrzymała na jego realizację 30 mln euro.
Na pokładzie żaglowca "Fryderyk Chopin" płynie grupa młodych ludzi - Ambasadorów Polskiej Turystyki. Ich misja jest nierozerwalnie związana z hasłami, które określają kampanię Polskiej Organizacji Turystycznej, a które wpisują się doskonale w życiorys Chopina: pasja, młodość, muzyka, romantyzm, wolność, kreatywność.
Wzmocnieniem tego przekazu jest nowa identyfikacja graficzna marki POLSKA, która pokazuje różnorodność polskich atrakcji turystycznych i nowe hasło, którym promujemy nasz kraj: "Move your imagination".
Ostatnio "Fryderyk Chopin" cumował w Amsterdamie, gdzie Polska Organizacja Turystyczna przygotowała specjalne atrakcje. Pokład statku był otwarty dla gości, rozdawano gadżety i broszury reklamujące Polskę. Przy nabrzeżu rozstawiono białe modele fortepianów.
Gościem specjalnym na konferencji prasowej był ambasador RP w Hadze, Janusz Stańczyk. Na pokładzie zagrali Robert Chojnacki i pianistka Urszula Danielewicz.
Kolejnym portem, który odwiedzi załoga, jest największe flamandzkie miasto - Antwerpia.
Udostępnij
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wyluzowana Paulina Krupińska zwróciła stopom wolność. Rzadki widok!
- Szpak w koronie cierniowej układa ręce jak Jezus. Ksiądz grzmi o PROFANACJI
- Tak mieszka Agnieszka Hyży z rodziną. Beże, beże i jeszcze trochę beżu. Jak w niebie?
- Pazura ma córkę w wieku swojej żony! Otworzył się na temat jej trudnego dzieciństwa