"Biedronka rozpocznie komunikowanie nowej kampanii jeszcze w tym tygodniu, a akcja wystartuje w kolejny poniedziałek (27 sierpnia) i potrwa kilkanaście tygodni. Jej mechanika podobna będzie do tej z ostatnich dwóch lat. Klienci za zakupy w Biedronce zdobywać będą naklejki, które następnie będzie można wymieniać na pluszaki. Tak jak dotychczas, dodatkowe naklejki zdobywać będzie można za kupno owoców i warzyw, za zakup produktów partnerów akcji, a także za korzystanie z karty lojalnościowej Moja Biedronka" - podaje portal Wiadomości Handlowe.
Przeczytaj też: Sieci rywalizują. Lidlaki kontratakują Świeżaki
Zamiast maskotek owoców i warzyw, tym razem klienci tej sieci sklepów otrzymają pluszowe zwierzęta, m.in. lisa, jeża, sowę, i królika.
Zobacz: Lidlaki z Ryneczku ponownie w sprzedaży. Od 21 września [zdjęcia]
Łącznie do zebrania (lub kupienia) będzie sześć pluszaków. Oprócz nich, w sklepach Biedronki nabyć będzie można książki z opisem przygód "Gangu Słodziaków".
Czytaj również: Gang Świeżaków 2 od 28 sierpnia w sklepach Biedronki [nowe zasady - 5.09.2017]

Wideo - Uliczna Opinia Publiczna o Świeżakach
Źródło: X-news/Echodnia.eu
