- Akcja ma na celu promowanie spożywania warzyw i owoców - podaje biuro prasowe Jeronimo Martins Polska. - Informacje dotyczące zasad prawidłowego odżywiania zawarto także w albumie opowiadającym o przygodach bohaterów „Gangu”.
Przeczytaj też: Nowe Świeżaki również Świeżaki juniory już wkrótce w Biedronce [wideo]
Zasady akcji Gang Świeżaków 2
Akcja rozpocznie się 28 sierpnia. Polega na zbieraniu naklejek przyznawanych podczas zakupów na specjalne karty kolekcjonerskie. Punkty będzie można zbierać do 19 listopada tego roku.
Zakup produktów za 40 zł daje możliwość otrzymania 1 punktu.
Zebrać punkty można szybciej dzięki dodatkowym naklejkom przyznawanym za:
- zakup warzyw i owoców (1 pkt),
- użycie zarejestrowanej karty lojalnościowej „Moja Biedronka” (1 pkt),
- zakup produktów specjalnych za min. 10 zł w okresie wskazanym na etykiecie (1 pkt).
Akcje promujące owoce i warzywa ma też co pewien czas Lidl: Stikeez w Lidlu. Sieć chce kreować modę na warzywa i owoce wśród dzieci
Przykładowo za zakupy z zarejestrowaną kartą lojalnościową na kwotę 40 zł, wśród których znajdzie się minimum jedno warzywo lub owoc oraz produkty specjalne o wartości min. 10 zł klient otrzyma 4 naklejki. Natomiast po zrobieniu analogicznych zakupów na kwotę 80 zł, liczba punktów zostanie podwojona do 8.
Każdego z nowych Świeżaków będzie można dostać za darmo po zebraniu 60 punktów. Już 30 naklejek będzie uprawniało do jego zakupu w cenie 19,99 zł/szt. Juniora można odebrać bezpłatnie po zebraniu 30 punktów. Pluszaki będą wydawane do 3 grudnia lub do wyczerpania zapasów.
Czytaj również: Gang Świeżaków Biedronki to kopia akcji Lidla? [oświadczenie JM]
Nowi maskotki „Gangu Świeżaków” i juniorzy
W kolejnej edycji akcji do „Gangu" doszli: Groszek Grześ, Rzodkiewka Żaneta, Kalafior Krzyś oraz Borówka Basia.
Nowością są juniorzy, czyli minimaskotki z zawieszką. Wśród nich klienci znajdą bohaterów znanych z poprzedniej akcji, czyli Marcheweczkę Marysię, Jabłuszko Antosia, Truskaweczkę Tosię, Brokułka Bartusia oraz dwóch nowych bohaterów – Czosneczka Czesia i Bakłażanka Błażejka.
Będzie też dedykowany album, w którym poznamy dalsze przygody bohaterów.
Klienci będą mogli także pobrać bezpłatną aplikację mobilną. Znajdą się w niej gry, których bohaterami są Świeżaki i juniorzy. Gry będą odblokowywane za pomocą specjalnych kodów, dostępnych na stronie Biedronki, na profilu marki na Facebooku oraz w innych materiałach związanych z akcją.
