Gdzie chcą pracować studenci? Biedronka to ich pożądany pracodawca

oprac. (d-ka)
Jeronimo Martins/materiały prasowe
Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka, to 4. najbardziej pożądany przez studentów pracodawca 2017 roku – wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez AIESEC Polska.

W porównaniu do ubiegłego roku JMP awansowało w rankingu „Pracodawca Roku” aż o 9 pozycji i jest najwyżej notowaną firmą detaliczną w zestawieniu, zaraz za dwoma firmami z sektora konsultingowego i jedną z branży nowoczesnych technologii.

Kasjerka Biedronki idzie do pracy z uśmiechem: "Nie wstydzę się jej. To mój drugi dom"

Są w czołówce firm

- Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w czołówce firm, w których chcieliby pracować studenci. Uczestnicy naszych praktyk letnich i programów stażowych doceniają to, że mogą zdobywać doświadczenie w jednej z największych firm w Polsce, zatrudniającej ponad 65 tys. osób i będącej liderem handlu detalicznego - mówi Magdalena Poradzka, dyrektor ds. rekrutacji i budowania wizerunku pracodawcy w Jeronimo Martins Polska.

Badanie „Pracodawca Roku 2017”

„Pracodawca Roku” jest niezależnym badaniem ankietowym przeprowadzanym przez AIESEC Polska od ponad 25 lat. Studenci wypełniając ankietę wyróżniają firmę, która w ich ocenie jest najlepszym pracodawcą na polskim rynku – mogą wybrać maksymalnie trzy przedsiębiorstwa zasługujące na miano „Pracodawcy Roku”. Odpowiadają również na pytania dotyczące ich oczekiwań, preferencji czy obaw wobec przyszłej pracy. W 26. edycji badania wzięło udział 3000 osób z ponad 30 uczelni, z 12 miast: studenci III roku studiów licencjackich, a także IV i V roku studiów magisterskich kierunków ekonomiczno-biznesowych.

Jako kluczowe czynniki decydujące o wskazaniu firm jako top pracodawców na polskim rynku studenci wymienili: aktywność na rynku, popularność, wysokość zarobków, zgodność branży z ich zainteresowaniami, styl i atmosferę pracy, możliwość zdobycia międzynarodowego doświadczenia oraz opinię znajomych. Jak podają autorzy badania, informację o firmach młodzi ludzie czerpią głównie z Internetu: stron internetowych i mediów społecznościowych, ale także mediów tradycyjnych, targów pracy oraz portali rekrutacyjnych.

Biedronkę prześcignęły w badaniu takie firmy, jak: Google, Deloitte i EY.

Inspekcja Pracy: - Biedronka w Świeciu nie jest na PKS-ie. Będzie 100 tys. zł kary? [komentarz Biedronki]

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3