Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gdzie są najbardziej kompetentni i uprzejmi urzednicy? Oto najlepsze urzędy skarbowe na Kujawach i Pomorzu [lista]

Agnieszka Domka-Rybka
Agnieszka Domka-Rybka
W tej edycji konkursu "Urząd Skarbowy przyjazny przedsiębiorcom 2020" wyróżniono 6 urzędów skarbowych z Kujaw i Pomorza
W tej edycji konkursu "Urząd Skarbowy przyjazny przedsiębiorcom 2020" wyróżniono 6 urzędów skarbowych z Kujaw i Pomorza Paweł Relikowski/zdjęcie ilustracyjne
Rozstrzygnięto 18. edycję konkursu organizowanego przez Business Centre Club przy współudziale Ministerstwa Finansów - "Urząd Skarbowy przyjazny przedsiębiorcom 2020".

Celem konkursu, tak jak w poprzednich edycjach, jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta oraz tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcą relacji charakteryzujących się wzajemną życzliwością i profesjonalizmem.

To przedsiębiorcy oceniali

Inicjatywa zorganizowania konkursu powstała 18 lat temu. Porozumienie w tej sprawie zostało podpisane 28 lutego 2002 roku pomiędzy Ministerstwem Finansów oraz Business Centre Club.

Polecamy także: Urząd Skarbowy przyjazny przedsiębiorcom. Cztery kujawsko-pomorskie urzędy skarbowe mają najmilszych pracowników [lista, zdjęcia]

Od tego czasu corocznie odbywa się kolejna edycja. W tym roku, w związku z pandemią koronawirusa, ankieta została przeprowadzona w sposób elektroniczny, co umożliwiło zadanie większej liczby pytań i przeprowadzenie szerszego badania.

Zadano respondentom wiele pytań dotyczących różnych aspektów interakcji z urzędami skarbowymi, m.in. dostępnej infrastruktury, poziomu obsługi, częstotliwości kontaktów czy języka, jakim urzędnicy porozumiewają się z kontaktującymi się z nimi osobami. Odpowiedzi na te pytania zostały podzielone na bloki tematyczne, pozwalające na przeanalizowanie wielu elementów składających się na wizerunek urzędów skarbowych i budowanych przez nich relacji z perspektywy przedsiębiorcy.

Polecamy także: Kujawsko-pomorskie urzędy skarbowe lubią firmy, a te pięć jest szczególnie przyjaznych biznesowi [zdjęcia]

Wnioski z ankiety?

  • klienci często kontaktują się z obsługującymi je urzędami,
  • urzędy częściej kontaktują się z klientami,
  • urzędy częściej odwiedzają klientów w sprawach dot. kontroli, informacje przekazują generalnie mailem i telefonicznie,
  • klienci mają odpowiednie warunki do rozmowy,
  • klienci często czekają na umówione spotkanie,
  • szybkość załatwiania sprawy klienta jest zależna od kanału kontaktu,
  • czasami urzędy odpisują na maile z opóźnieniem,
  • urzędnicy są uprzejmi podczas spotkań,
  • urzędnicy są kompetentni.

Kujawsko-Pomorskie jest w krajowej czołówce, jeśli chodzi o liczbę wyróżnionych urzędów skarbowych? Które to? Po odpowiedzi zapraszamy do poniższej galerii:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska