https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Getin Bank chce poprawić relacje z klientami. Wypłaci im po 100 zł

oprac. (d-ka)
pixabay.com
Getin zamierza wypłacić rekompensatę finansową w wysokości 100 zł wszystkim klientom, którzy w latach 2012-2014 zbyt długo czekali na rozpatrzenie reklamacji.

Bank poinformował portal Bankier.pl, że jest to element umowy z UOKiK.

– Po raz drugi zdecydowaliśmy się na dobrowolne zobowiązanie wobec UOKiK, którego celem jest zrekompensowanie niedogodności naszym klientom – mówi Bankierowi.pl Krzysztof Rosiński, prezes zarządu Getin Noble Banku.

Bank podjął co prawda szereg działań mających na celu poprawę wizerunku i relacji z klientami, ale nadal ciągną się za nim sprawy sprzed lat. Kilka dni temu UOKiK informował, że bank będzie musiał oddać klientom niezasadnie pobraną opłatę za prowadzenie rachunków wraz z odsetkami. Getin Bank naliczał „hurtowo” opłatę za kilkanaście miesięcy, jeśli klient nie zapewniał wpływów na konto. Zgodnie z umową powinien to robić co miesiąc.

Zwolnienia w bankach 2016. Z pracą w Getin Noble Banku pożegna się 720 osób, a w PKO BP 836

Źródło: Bankier.pl

***
Jak działają raje podatkowe?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 3

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

e
ewa

Widać że dbają o klienta i potrafią zdobyć się na taki gest. To właśnie mi się w nich podoba

W
Wojciech_Pol

U mnie w firmie w Stefczyku też szanują klientów a dodatkowo wszystkich praowników. Mamy umowy i za realizację planów dodatkowe premie.

k
karina
to się nazywa podejście fair do klienta. I tak powinny się zachować wszystkie banki. Dla mnie getin jest numerem 1 w kwestii wzajemnego szacunku w obsłudze klienta. 

 

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska