Bank poinformował portal Bankier.pl, że jest to element umowy z UOKiK.
– Po raz drugi zdecydowaliśmy się na dobrowolne zobowiązanie wobec UOKiK, którego celem jest zrekompensowanie niedogodności naszym klientom – mówi Bankierowi.pl Krzysztof Rosiński, prezes zarządu Getin Noble Banku.
Bank podjął co prawda szereg działań mających na celu poprawę wizerunku i relacji z klientami, ale nadal ciągną się za nim sprawy sprzed lat. Kilka dni temu UOKiK informował, że bank będzie musiał oddać klientom niezasadnie pobraną opłatę za prowadzenie rachunków wraz z odsetkami. Getin Bank naliczał „hurtowo” opłatę za kilkanaście miesięcy, jeśli klient nie zapewniał wpływów na konto. Zgodnie z umową powinien to robić co miesiąc.
Zwolnienia w bankach 2016. Z pracą w Getin Noble Banku pożegna się 720 osób, a w PKO BP 836
Źródło: Bankier.pl
***
Jak działają raje podatkowe?
