To wieloletnia klientka tego banku. - Nigdy nie miałam z nim żadnych problemów - mówi kobieta.
Problemy pojawiły się teraz. Okazało się bowiem, że lokata, którą pani Jadwiga założyła w Getin Noble Banku jest wieloletnią polisą inwestycyjną. W taką pułapkę wpadło więcej grudziądzan. "Pomorska" informowała o tym 6 marca.
- Dopiero po przeczytaniu tego artykułu uświadomiłam sobie, w co wdepnęłam - mówi pani Jadwiga.
I dodaje, że do tej pory bankowi wpłaciła około 15 tys. zł i gdyby teraz zlikwidowała polisę, to otrzymałaby zaledwie około tysiąca złotych.
- Siedzimy z mężem i wertujemy dokumenty. Zastanawiamy się, jak wyjść z tej sytuacji - podkreśla kobieta.
Wyjścia szuka również Jolanta Rogozińska, córka naciągniętej przez Getin Noble Bank emerytki. Jak pisaliśmy 6 marca, ta klientka próbuje od banku odzyskać ok. 30 tys. zł.
Przeczytaj także: Pozew zbiorowy przeciw Getin Bankowi w Bydgoszczy. 134 osoby żądają 5,6 mln zł
Będzie rozdawać ulotki
Przedstawiciel Getin Noble Banku zapewnił w naszym artykule, że wszyscy klienci są informowani o szczegółach oferty i przysługuje im reklamacja
- Wysłaliśmy reklamacje, ale bank nie chce ich uwzględnić. Przygotowuję właśnie doniesienie do prokuratury. O sprawie poinformowałam również prezydenta Grudziądza - wyjaśnia Jolanta Rogozińska.
Po naszym artykule zgłosiło się do niej sporo naciągniętych grudziądzan. Wspólnie zastanawiają się nad złożeniem pozwu zbiorowego przeciwko Getin Noble Bankowi.
Rogozińska przed niebezpiecznymi "lokatami" ostrzega także w specjalnym profilu na portalu społecznościowym Facebook. Wydrukowała też ulotki, które zamierza rozdawać przed grudziądzkim oddziałem banku.
Przypomnijmy, że w finansową pułapkę wpadli klienci w całym kraju. Wiele spraw trafiło do sądów.
Czytaj e-wydanie »