Hity sprzedażowe. Na śniadanie Fifa 2021, na obiad Cyberpunk 2077, na kolację Wiedźmin. Gramy coraz więcej!

Filip Wołek
Największą popularnością w sklepach cieszą się naprzemiennie dwie produkcje: FIFA 21 oraz Cyberpunk 2077[/b].  Cyberpunk 2077 wyprodukowany został przez polskiego producenta CD Projekt Red, odpowiedzialnego m.in. za Wiedźmina 3: Dziki Gon.
Największą popularnością w sklepach cieszą się naprzemiennie dwie produkcje: FIFA 21 oraz Cyberpunk 2077[/b]. Cyberpunk 2077 wyprodukowany został przez polskiego producenta CD Projekt Red, odpowiedzialnego m.in. za Wiedźmina 3: Dziki Gon. Pexels foto
Koronawirus zmienił nasze życie zawodowe oraz podejście do rozrywki. Większość dnia spędzamy w domach, a kontakty towarzyskie uzależniły się od jakości łącza internetowego. Sprytnie wykorzystali to handlowcy, bowiem ostatnie miesiące przyniosły długo wyczekiwane premiery gier. Biznesowy strzał w dziesiątkę, ponieważ gramy coraz więcej! Hity sprzedażowe? To Fifa 2021, Cyberpunk 2077 czy Wiedźmin.

Zobacz wideo: Chór Akademii Morskiej w Szczecinie nagrał utwór do pierwszej serii "Wiedźmina":

Gry wideo - to wciąga!

Patryk z Bydgoszczy to gracz z 15-letnim stażem.

- Jako doświadczony gracz mogę śmiało powiedzieć, że jeżeli jakaś czynność realnie istnieje to ktoś zrobił o tym grę. Nigdy nie jest za późno by zacząć swoją wirtualną przygodę - szczególnie w obecnych czasach. Gry wideo to interesująca i wciągająca rozrywka, jednak ważne jest to, aby mieć umiar - dziennie spędzam przy grach mniej więcej 3 godziny. "This War of Mine" to jeden z tych tytułów, przy których spędziłem długie wieczory. - zdradza Patryk.

Branża gier kwitnie podobnie, jak wydarzenia z nią związane: turnieje czy premiery na skalę światową. To wszystko zapełnia lukę w rozrywce, dając wielu osobom pretekst do wizyty w świecie wirtualnym.

Polecamy także: Rocky Balboa po bydgosku. W nowej grze mobilnej

Patrząc na sytuację światową, gry zyskują na popularności oraz pomagają odpocząć po ciężkim dniu. Na podstawie zestawień sprzedażowych największych sieci sklepów z elektroniką udało się wypunktować produkcje cieszące się zainteresowaniem wśród Polaków.

Chętnie sięgamy po gry - hity sprzedażowe

- Pandemia bez wątpienia wpłynęła na to, że coraz częściej gramy w gry video - komentuje Remigiusz Gruba z MediaMarktSaturn Polska. - Z zestawienia, które przygotowaliśmy wynika, że w tym trudnym czasie sięgaliśmy nie tylko po nowości, ale także sprawdzone, kultowe już tytuły. Aż połowa gier na liście to pozycje, które pojawiały się w tego typu topach już w poprzednich latach. Na ciekawy trend wskazuje również fakt, że na liście znalazło się aż pięć ekskluzywnych tytułów na PlayStation oraz dwa na Nintendo Switch, co zdecydowanie odzwierciedla popularność tych platform na rynku. Sukcesem jest także wysokie miejsce Cyberpunk 2077 zestawieniu, szczególnie biorąc pod uwagę szeroko komentowane bugi i glitche, występujące w przypadku korzystania z konsol starej generacji.

Największą popularnością w sklepach cieszą się naprzemiennie dwie produkcje: FIFA 21 oraz Cyberpunk 2077. Cyberpunk 2077 wyprodukowany został przez polskiego producenta CD Projekt Red, odpowiedzialnego m.in. za Wiedźmina 3: Dziki Gon. Choć recenzje tytułu są mieszane, plasuje się on dosyć wysoko w wynikach sprzedażowych.

Piłka nożna to u nas jeden z najpopularniejszych sportów, więc trudno się dziwić, że wirtualna odsłona gry piłkarskiej cieszy się zainteresowaniem. Chętnych do gry w piłkę od zawsze było wielu, a skoro możliwości wspólnej gry zostały ograniczone, to nie pozostało nic innego jak chwycić za pada i spróbować rywalizacji z domowego zacisza.

Zauważalne jest zainteresowanie grami opowiadającymi wielowątkowe historię. Poznanie barwnej postaci oraz ciekawej, wirtualnej historii staje się coraz częściej alternatywą dla wieczoru przy książce.

Polecamy także: Wielka gra o wielki rynek

Cyberpunk 2077, Assasins Creed Valhala, The Last Of Us 2 czy Ghost Of Tsushima - to najczęściej pojawiające się tytuły w podsumowaniach. Dwa ostatnie tytuły są dostępne wyłącznie dla posiadaczy konsol Sony Playstation. W aspekcie dzieł zahaczających o filmową aranżację ostatnio swoją premierę miało Medium. Za produkcję odpowiedzialne jest krakowskie studia Bloober Team, które kojarzyć się może z horrorami. Z ogólnodostępnych materiałów można się dowiedzieć, że część świata przedstawionego jest inspirowana obrazami Zdzisława Beksińskiego.

Gry wideo to rozrywka z turbodoładowaniem

W zestawieniach najczęściej kupowanych gier nie mogło zabraknąć tytułów dla najmłodszych i tu, na czele obok gry Minecraft znalazło się Animal Crossing New Horizons. Oba tytuły oferują świat, który pozwala nam na kreatywne spędzanie czasu - budowanie, eksploracja oraz kształtowanie kreatywności. Tytuły tego typu to odskocznia nie tylko dla najmłodszych, ale tak naprawdę dla każdego z nas.

- Jeśli ostatnie lata można określić jako dynamiczny rozwój całego segmentu gamingu, to 2020 rok wcisnął przycisk z turbodoładowaniem i przeniósł wirtualną rozrywkę na zupełnie inny poziom. Pandemia zatrzymała nas w domach, ale z drugiej strony otworzyła świat inspirującej wirtualnej rozrywki, w której mogą brać udział całe rodziny - podsumowuje Michał Mystkowski, rzecznik prasowy sieci Media Expert.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie