Jak podaje portal dlahandlu.pl, wiosną tego roku na reklamę żywności w telewizji zapłacono łącznie 74 328 036 zł, czyli najwięcej ze wszystkich sektorów. Biedronka wydała w tym czasie 6 636 000 zł i znalazła się na czwartym miejscu pod względem wielkości wydatków. W zestawieniu nie pojawiła się natomiast marka Lidl, która w poprzednim notowaniu - z 3 747 190 zł - znalazła się na dziewiątym miejscu.
Dane AGB Nielsen Media Research pokazują, że najwięcej na reklamę telewizyjną w tym czasie wydała marka Orange (12 411 481 zł), a kojejne miejsca zajęły Plus (8 530 802 zł) oraz Play (7 160 338 zł). Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.
Tymczasem średnie tygodniowe wydatki sieci na reklamę wynoszą: w Biedronce - 5,6 mln zł, Lidlu - 2,9 mln zł - informuje dlahandlu.pl
