https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Ile wydają na reklamy telewizyjne Biedronka, Lidl i Orange?

Oprac. (d-ka) na podstawie dlahandlu.pl
Średnie tygodniowe wydatki sieci na reklamę wynoszą: w Biedronce - 5,6 mln zł, Lidlu - 2,9 mln zł
Średnie tygodniowe wydatki sieci na reklamę wynoszą: w Biedronce - 5,6 mln zł, Lidlu - 2,9 mln zł Bierdonka
Biedronka nadal przoduje w wydatkach na reklamy telewizyjne, w jeden tydzień wydała - uwaga - 6,6 mln zł.

Jak podaje portal dlahandlu.pl, wiosną tego roku na reklamę żywności w telewizji zapłacono łącznie 74 328 036 zł, czyli najwięcej ze wszystkich sektorów.  Biedronka wydała w tym czasie 6 636 000 zł i znalazła się na czwartym miejscu pod względem wielkości wydatków. W zestawieniu nie pojawiła się natomiast marka Lidl, która w poprzednim notowaniu - z 3 747 190 zł - znalazła się na dziewiątym miejscu.

Dane AGB Nielsen Media Research pokazują, że najwięcej na reklamę telewizyjną w tym czasie  wydała marka Orange (12 411 481 zł), a kojejne miejsca zajęły Plus (8 530 802 zł) oraz Play (7 160 338 zł). Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV. 

Tymczasem średnie tygodniowe wydatki sieci na reklamę wynoszą: w Biedronce - 5,6 mln zł, Lidlu - 2,9 mln zł - informuje dlahandlu.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

M
MIrekt
Ty reklamuj swoją firmę za darmo na RYDER.PL! 
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska