https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Inowrocław. Blok: sposób na wyborców? Ratusz odpowiada

Fot. Zbigniew Politowski
Prezydent Ryszard Brejza obiecując przed wyborami 300 mieszkań brał pod uwagę 76 lokali, które były wówczas w trakcie zasiedlania. Nie wypiera się tego. Tłumaczy, dlaczego miał prawo tak postąpić.

Po naszym artykule "Awantura o budynek socjalny. To sukces pierwszej czy drugiej kadencji?" rzecznik prasowy Monika Dąbrowska napisała do nas list.

Oto on:

"Budynek z mieszkaniami socjalnymi przy ul. Wojska Polskiego zagospodarowany był w okresie od września do grudnia 2006 r., a więc w trakcie toczącej się ówczesnej kampanii wyborczej. Urząd Miasta Inowrocławia, dokładnie Wydział Gospodarki Lokalowej, przejął budynek jako mienie miasta z 76 mieszkaniami (tj. 4 segmenty) dokładnie 31 grudnia 2006 r. Miało to zatem miejsce ponad miesiąc po II turze wyborów prezydenckich, co pozwalało, naszym zdaniem, na stwierdzenie, że proces pozyskiwania tych mieszkań zakończył się w ww. terminie.

Po drugie, to Prezydent Inowrocławia Ryszard Brejza był autorem własnego planu wyborczego, wskazującego na pozyskanie 300 mieszkań w trakcie kadencji, a nie nikt inny (np. radni opozycyjni). Zgłaszając w kampanii wyborczej taką deklarację Prezydent brał pod uwagę liczbę 76 mieszkań, które były wówczas w trakcie zasiedlania w ww. budynku socjalnym. W przeciwnym razie zastąpiłby liczbę 300, odpowiednio mniejszą".

Monika Dąbrowska
Rzecznik prasowy Urzędu Miasta Inowrocławia

Komentarze 16

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

i
inek
Co to za pluskwy chodzą po portalu brrr....
G
Gość
W dniu 16.03.2010 o 16:06, Andrzej Kieraj napisał:

Panie "gutek", by za bardzo pana nie stresować wymienię tylko 3 budynki wybudowane przez moich kolegów z SLD : ul Okrężek -32 mieszkania, ul Błonie- 32 miesz. , ul.Błonie - 32 miesz. Mam jeszcze wiele innych przykładów.Jeżeli pana interesują zapraszam na mój najbliższy dyżur.



Brawo panie radny! Kłamcę opluwającego innych zza osłony ekranu monitora zamurowało! Tak jednak wygląda perfidia walki politycznej osób z pewnych ugrupowań.Opluć,obczernić,opluskwić bo na rzeczową dyskusję ich nie stać.Wiedzy zero kłamstwa i chamstwa pełno.Niech się pan tym nie przejmuje tylko robi swoje.Przynajmniej możemy się rzeczywiście dowiedzieć prawdy.Powodzenia!
A
Andrzej Kieraj
W dniu 16.03.2010 o 11:54, gutek napisał:

Sposoby na wyborców są różne, ja polecam i Państwu Czytelnikom i (oczywiście) samym Redaktorom (panu Nawrockiemu w szczególności)Laudację Olecha na temat Sp Marcina Wnuka wygłoszoną na słynnym portalu ino online tudzież wydrukowaną w Kurierze, jak również artykuł "Ich było miasto" (wystarczy wpisać w goooooglach "wnuk, olech")Skumbrie w tomacie pstrąg. A mieszkania socjalne? Niech pan radny Kieraj zaprosi czytelników do JEDNEGO postawionego przez jego kolegów z SLD bloku socjalnego.I niech się pochwali (jeśli oczywiście jest czym).



Panie "gutek", by za bardzo pana nie stresować wymienię tylko 3 budynki wybudowane przez moich kolegów z SLD : ul Okrężek -32 mieszkania, ul Błonie- 32 miesz. , ul.Błonie - 32 miesz. Mam jeszcze wiele innych przykładów.Jeżeli pana interesują zapraszam na mój najbliższy dyżur.
g
gutek
Sposoby na wyborców są różne, ja polecam i Państwu Czytelnikom i (oczywiście) samym Redaktorom (panu Nawrockiemu w szczególności)
Laudację Olecha na temat Sp Marcina Wnuka wygłoszoną na słynnym portalu ino online tudzież wydrukowaną w Kurierze, jak również
artykuł "Ich było miasto" (wystarczy wpisać w goooooglach "wnuk, olech")
Skumbrie w tomacie pstrąg.
A mieszkania socjalne? Niech pan radny Kieraj zaprosi czytelników do JEDNEGO postawionego przez jego kolegów z SLD bloku socjalnego.
I niech się pochwali (jeśli oczywiście jest czym).
G
Gość
W dniu 07.03.2010 o 13:53, ~mieszkaniec~ napisał:

Ciekawi mnie dlaczego, usunięto wczorajszy wpis że Olech nakręca Kieraja zeby robić sobie tanim kosztem publikę-prawda nie na rękę panom radnym!



Ciekawe kto ciebie nakręca żebyś takie idotyzmy wpisywał.To przecież widać gołym okiem.Akurat Kieraj nie należy do tych,którzy nakręcać by się dali.
G
Gość
W dniu 07.03.2010 o 11:42, Damian napisał:

Pewnie się naraże nie jednej osobie, która czeka na przydział lokalu socjalnego,ale trudno. Moje zdanie jest takie,że lokale socjalne powinny być przydzielane tylko w wyjątkowych okolicznościach np. komuś spało się mieszkanie,albo ma poważnie chorego członka rodziny i musi się nim opiekować. Nie zgadzam się na taką nieuczciwość,że jeden ,żeby mieć mieszkanie na Rąbinie musi brać kredyt hipoteczny i spłacać go przez większość Swojego życia ,a inni często bardziej leniwi i nastawieni roszczeniowo idą do UM i żądają mieszkań socjalnych. Dlatego wcale nie jestem za tym żeby miasto budowało dużą ilośc mieszkń socjalnych. Poza skrajnymi przypadkami , każdy sam powinień się zatroszczyć o mieszkanie dla siebie.



Każdy by chętnie sam zadbał o kupienie sobie mieszkania jakby miał pracę i do tego dobrze płatną na tyle by mógł dostać kredyt i móc go spłacać. Wypada tylko tobie życzyć abyś stracił pracę,był na kuroniówce,nie mógł spłacać kredytu,by zabrano ci to mieszkanie i chciałabym zobaczyć czy wtedy byś pisał takie idiotyzmy.
~Janek~
Kiedys w szkole Pani pytała co autor miał na myśli. Dziś Prezydent mówi co miał na myśli. Żeby się tylko nie okazało wliczył w ten zasób mieszkania od wojny.
d
doradca
W dniu 07.03.2010 o 13:53, ~mieszkaniec~ napisał:

Ciekawi mnie dlaczego, usunięto wczorajszy wpis że Olech nakręca Kieraja zeby robić sobie tanim kosztem publikę-prawda nie na rękę panom radnym!



Mieszkaniec,ty musisz być chyba mądry inaczej o czym świadczy fakt,że nawet nie wiesz na jakiej stronie piszesz.Nakręcili cię a ty i tak nie kumasz.
D
Damian
W dniu 07.03.2010 o 13:53, ~mieszkaniec~ napisał:

Ciekawi mnie dlaczego, usunięto wczorajszy wpis że Olech nakręca Kieraja zeby robić sobie tanim kosztem publikę-prawda nie na rękę panom radnym!



Pewnie nie usunięto. Są dwa tematy dotyczące budownictwa socjalnego w Inie i przypuszczam,że wpis , o którym wspominasz istnieje w tym drugim temacie.
~mieszkaniec~
Ciekawi mnie dlaczego, usunięto wczorajszy wpis że Olech nakręca Kieraja zeby robić sobie tanim kosztem publikę-prawda nie na rękę panom radnym!
D
Damian
Pewnie się naraże nie jednej osobie, która czeka na przydział lokalu socjalnego,ale trudno. Moje zdanie jest takie,że lokale socjalne powinny być przydzielane tylko w wyjątkowych okolicznościach np. komuś spało się mieszkanie,albo ma poważnie chorego członka rodziny i musi się nim opiekować.
Nie zgadzam się na taką nieuczciwość,że jeden ,żeby mieć mieszkanie na Rąbinie musi brać kredyt hipoteczny i spłacać go przez większość Swojego życia ,a inni często bardziej leniwi i nastawieni roszczeniowo idą do UM i żądają mieszkań socjalnych.
Dlatego wcale nie jestem za tym żeby miasto budowało dużą ilośc mieszkń socjalnych. Poza skrajnymi przypadkami , każdy sam powinień się zatroszczyć o mieszkanie dla siebie.
G
Gość49
Odpowiedź dla Ojojoj:
Ty masz dopiero problem ze zrozumieniem czegokolwiek. Od kiedy to radni budują bloki? Od tego jest pan Brejza jako prezydent czyli organ wykonawczy Rady Miasta, zaś z tego co wiem to Kieraj cały czas ispiruje władze wykonawcze zarówno do budowy lokali, jak i do przeróbek innych budynków na mieszkania. Szkoda, że tego się nie robi.
w
wyborca
CZAS NA ZMIANY!-KIERAJ -PREZYDENTEM, OLECH-WOJEWODĄ : :lol: :lol:
~`filozof~
W dniu 06.03.2010 o 13:14, janina napisał:

I właśnie taka jest prawda



Oczywiście masz rację.To jest ta trzecia prawda według ś.p ks.prof.Józefa Tischnera.Tylko czy ty jesteś wstanie to pojąć?
o
ojojoj
A ile bloków wybudował pan radny. Problemik bo w mieście powstają nowe lokale? No lepiej by było gdyby nie powstawały? Kolejny bzdetny temat.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska