Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Interweniujemy. Neostrada już jest i działa

MAŁGORZATA WĄSACZ [email protected]
collage mow
Nasza Czytelniczka od października ubiegłego roku czekała na podłączenie neostrady. Dopiero po naszej interwencji, Telekomunikacja Polska zrealizowała zamówienie mieszkanki Bydgoszczy. - Bardzo dziękuję "Pomorskiej" za pomoc.

Zadzwoń po pomoc

Zadzwoń po pomoc

Każdą usterkę w działaniu neostrady należy zgłosić pod numerem "Błękitnej linii". Wystarczy zadzwonić pod numer 19393.

Można też szukać pomocy pod numerem infolinii technicznej 0800 102 102.

Jeśli nie uda się zdalnie usunąć awarii, do abonenta przyjadą technicy Telekomunikacji Polskiej.

Gdyby nie gazeta do tej pory nie mogłabym korzystać z internetu - słyszymy.

Pani Małgorzata (nazwisko i adres zamieszkania do wiadomości redakcji) cztery miesiące temu, po przeprowadzce do nowego domu, wraz z mężem podjęła decyzję o podpisaniu umowy z Telekomunikacją Polską.

- Stwierdziliśmy, że najbardziej się opłaca stałe łącze. Dlatego też zdecydowaliśmy się na neostradę - na opcję 1MB/s na 24 miesiące. Umowę podpisaliśmy w połowie października 2008 roku. Od tej pory, co miesiąc, płacimy "tepsie" 21 złotych w celu utrzymania linii telefonicznej potrzebnej do korzystania z internetu - słyszymy.

Bo zamówienie się procesuje?
Mimo że od podpisania umowy minęły cztery miesiące, Pani Małgorzata wciąż nie mogła korzystać z usługi i to nie ze swojej winy. Jak mówi, niemal każdego dnia dzwoniła na "Błękitną linię" i infolinię pomocy technicznej TP, ale bez skutku. Była też w Bydgoszczy, w telepunkcie, gdzie zawarła umowę.

- Nikt nie umiał mi wyjaśnić, dlaczego u mnie usługa nie działa. Tłumaczenia były różne: najpierw błąd systemowy, potem globalny. W końcu usłyszałam, że zamówienie się procesuje. Proszę zrozumieć: tracę już cierpliwość - mówi mieszkanka Bydgoszczy.

Pakietu internetowy odpada, bo łącze zajęte
Nasza Czytelniczka przekonuje, że internet jest jej niezbędny do wykonywania pracy.
- Od kilku lat prowadzę własną działalność gospodarczą. Muszę być na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami. W pracy nie mam czasu, by przeglądać ustawy. Dlatego też chętnie usiadłabym wieczorami przed komputerem. Zatem neostrada jest mi niezbędna. Zamówiłam tę usługę z nadzieją, że będę mogła bez ograniczeń korzystać z internetu za przystępną cenę. Niestety, pomyliłam się - opowiada nasza Czytelniczka.

Pani Małgorzata próbowała w tej sytuacji zamówić chociaż pakiet internetowy, ale to też okazało się niemożliwe, bo łącze już jest zajęte przez neostradę, która nie działa.

- Pozostało mi tylko łączenie się przez numer dostępowy TP, ale to jest najdroższe rozwiązanie ze wszystkich możliwych. Bardzo mi zależy na neostradzie. Proszę "Pomorską" o pomoc w mojej sprawie. Gazetę prenumeruję od ponad dziesięciu lat. Wiem, że dziennikarze pomogli już rozwiązać wiele podobnych spraw - opowiada nasza Czytelniczka.

Może już korzystać z internetu
O wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy Marię Piechocką, szefową biura prasowego Grupy TP w Poznaniu.

- Niestety, pojawił się błąd systemowy, który spowodował przesunięcie realizacji zamówienia pani Małgorzaty. Usługa powinna u tej pani działać w ciągu najbliższych dni - mówi Maria Piechocka.

Kilka dni temu zadzwoniła do nas zadowolona Czytelniczka.

- Mam już neostradę. Serdecznie dziękuję "Pomorskiej" za pomoc - usłyszeliśmy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska