Jak przypomina Bankier.pl, dość luksusowa linia hidżabów nie była jednak dostępna dla większości osób. Powszechniejszym tropem poszły zaś dwie znane marki H&M oraz brytyjski Marks&Spencer.
Od ponad tygodnia w sprzedaży brytyjskiej marki pojawił się pełny strój kąpielowy dla muzułmanek. Burkini za bagatela 49,5 funtów to nie pierwszy taki produkt w popularnych sklepach odzieżowych.
(www.marksandspencer.com)
Niecały rok temu w kolekcji H&M pojawiły się hidżaby - charakterystyczne nakrycia głowy promowane przez muzułmańską modelkę - Mariah Idrissi.
(Instagram)
Bankier wspomina też, że o usługach zgodnych z prawem muzułmańskim. W grudniu wystartowały linie lotnicze Rayani Air, które podporządkowały dla wyznawców islamu cały swój biznes, a nie pojedyncze sekcje. W ich samolotach obowiązują konkretne zasady dotyczące ubioru, a przed startem odmawiana jest modlitwa.
(www.bbc.com)
Źródło: Bankier.pl/Weronika Szkwarek
