https://pomorska.pl
reklama
Pasek artykułowy - wybory

Islam w biznesie: stroje kąpielowe dla muzułmanek w Marks&Spencer, nakrycia głowy w H&M, modlitwa w Rayani Air

(Instagram)
Zaczęło się, gdy Dolce&Gabbana zaprezentował w styczniu tego roku kolekcję Abaya.

 
Jak przypomina Bankier.pl, dość luksusowa linia hidżabów nie była jednak dostępna dla większości osób. Powszechniejszym tropem poszły zaś dwie znane marki H&M oraz brytyjski Marks&Spencer. 
Od ponad tygodnia w sprzedaży brytyjskiej marki pojawił się pełny strój kąpielowy dla muzułmanek. Burkini za bagatela 49,5 funtów to nie pierwszy taki produkt w popularnych sklepach odzieżowych. 

a

(www.marksandspencer.com)
 
Niecały rok temu w kolekcji H&M pojawiły się hidżaby - charakterystyczne nakrycia głowy promowane przez muzułmańską modelkę - Mariah Idrissi. 

u

(Instagram)

Bankier wspomina też, że o usługach zgodnych z prawem muzułmańskim. W grudniu wystartowały linie lotnicze Rayani Air, które podporządkowały dla wyznawców islamu cały swój biznes, a nie pojedyncze sekcje. W ich samolotach obowiązują konkretne zasady dotyczące ubioru, a przed startem odmawiana jest modlitwa. 

u

(www.bbc.com)
 

Źródło: Bankier.pl/Weronika Szkwarek

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

...
no  tak, jak szmatogłowi chcą się modlić to jasne , wszyscy się dostosują przesuną nawet godzinę odlotu, żeby moli modły odprawić, ale jak chrześcijanie chcą gdzieś wprowadzić zasady zgodne z ich wiarą to się im zarzuca zacofanie, rasizm, i miażdży się do poziomu betonu.... do uboru nic nie mam, niech się każdy ubiera jak chce, ale tak samo niech w innych kwiestiach będzie równouprawnienie..
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska