https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Jadą na Targi Turystyczne. Hasło - Przez Kaszuby w Bory Tucholskie

Anna Klaman
Radosław Osiński
Letni sezon turystyczny się skończył, więc LGR „Morenka” i Promocja Regionu Chojnickiego jadą na targi.

Najważniejszy cel - skusić turystów także na inne pory roku, bo w Borach Tucholskich, na Kaszubach - jak się promują, jest co robić. Ot, choćby Kaszubska Marszruta, czyli szlak rowerowy, który - już „główkują”, jak połączyć ją z Trójmiastem.

- Nasze hasło brzmi: Przez Kaszuby w Bory Tucholskie - mówi Grażyna Wera-Malatyńska.- My jesteśmy to i to. I Kaszuby są pociągające, i Bory Tucholskie. Jeżeli to połączymy, będzie bardzo atrakcyjna oferta, którą wspólnie budujemy. Jesteśmy skazani na sukces!

Pierwsze targi będą w listopadzie w Warszawie, kolejne to Poznań, Łódź, Katowice. Branża turystyczna (także z powiatu tucholskiego) swoje materiały promocyjne może przynosić do Promocji Regionu Chojnickiego i Morenki.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ostatnia droga Franciszka. Papież spoczął w ukochanej bazylice

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska