https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Jak długo bez prysznica?

(EM)
Lokatorzy chcą wiedzieć, czy przerwa w dostawie ciepłej wody potrwa naprawdę dwa tygodnie
Lokatorzy chcą wiedzieć, czy przerwa w dostawie ciepłej wody potrwa naprawdę dwa tygodnie Archiwum
Część lokatorów Spółdzielni Mieszkaniowej uważa, że informacja o czasie zamknięcia ciepłej wody powinna być bardziej precyzyjna.

Spółdzielnia zawiadamia, że ciepłej wody nie będzie przez dwa tygodnie, tymczasem prace remontowe w tym roku trwały tylko jeden dzień! - To komplikuje życie tym, którzy na przykład odmówili gościny swoim bliskim z uwagi na brak ciepłej wody - napisał do SM radny Leszek Pepliński. - Trudno przyjmować w bloku gości z małymi dziećmi w takiej sytuacji. Czy nie można by więc informować dokładniej o czasie prac konserwacyjnych?

Chojnice wiadomości
- Nie można - odpowiada prezes SM Jakub Chmurzyński. - Taki termin jest zgodny z rozporządzeniem, a w czasie remontów nigdy nie ma pewności, co jeszcze wyjdzie. Na wszelki wypadek wolimy podawać dłuższy okres, żeby potem nikt na nas nie narzekał. A staramy się zrobić wszystko jak najszybciej.

Czytaj e-wydanie »
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska