W akcji zorganizowanej przez Urząd Miasta, we współpracy z Gazetą Pomorską i radiem "Gra", wzięli aktywny udział mieszkańcy Włocławka, składając około dwustu propozycji. Czytelnicy nadsyłali pomysły na hasło, które w sposób syntetyczny powinno wyrazić wszystko, co stanowi o tradycji, kulturze i atrakcyjności Włocławka. Nasza akcja wywołała duży odzew także w internecie. Na forach internetowych zaroiło się od propozycji, gdzieś już wykorzystanych takich jak: "Zakochaj się we Włocławku", "Zawsze tam gdzie ty - Włocławek" czy całkiem oryginalnych jak "Włocławek - punkt kulminacyjny kraju". Nie próżnowali też młodzi mieszkańcy Włocławka. Na popularnym wśród młodzieży portalu społecznościowym Grono.net, można znaleźć wiele propozycji haseł i sloganów takich jak: "Włocławek - tylko u nas Zgłowiączka wpada do Wisły", "Rośniemy szybko i zdrowo z saletrą amonową" czy "Włocławek - tam gdzie jest fajna i ładna katedra". Nie brakowało określeń złośliwych"...jest gdzieś, lecz nie wiadomo gdzie", "Włocławek - prawie jak Wrocław", "Wszystkie dziurawe drogi prowadzą do Włocławka" czy "Włocławek jak ketchup czerwony".
Celuloza, katedra, Hala Mistrzów, rzeźby Zagajewskiego, żurek kujawski - to niektóre z ikon wybranych w ubiegłym roku przez Czytelników "Gazety Pomorskiej", widzów TV3 i słuchaczy radia "Gra" w plebiscycie podczas Dni Włocławka. A jak będzie w tym roku?
_Hasło powinno _integrować społeczność lokalną, wywoływać pozytywne wrażenie oraz zachęcać do jego odwiedzenia - mówią specjaliści od marketingu. Według badania TNS OBOP przeprowadzonego w lutym ub.r. na potrzeby pierwszej edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów, aż 85 procent mieszkańców miast uważa, że powinny one podejmować działania promocyjne.
Nasz konkurs na hasło wpisuje się w kampanię promocyjną rozpoczętą w styczniu tego roku. Włocławek pojawił się wówczas na stu pięćdziesięciu billboardach w całej Polsce. Projekt, przygotowany przez włocławską firmę "Gutenberg Design", zawisł na nośnikach znanej firmy Stroer.
Już wkrótce na portalu inter-netowym Urzędu Miasta Włocławka - www.wloclawek.pl zostanie opublikowana lista haseł - tych poważnych i wesołych, .wybranych przez komisję, w skład której wejdą specjaliści od marketingu oraz przedstawiciele organizatorów. Do 15 czerwca będzie można zagłosować na jedno z nich wysyłając smsa lub oddając głos w internecie. Wyniki głosowania stanowić będą jeden z elementów oceny.
Finał całego przedsięwzięcia odbędzie się podczas tegorocznych "Dni Włocławka", zaplanowanych na 21-22 czerwca. Hasło, którym promować się będzie Włocławek, poznamy tuż przed występem gwiazdy wieczoru - grupy "Maanam". Na autora zwycięskiego sloganu czeka atrakcyjna nagroda - wycieczka do Paryża z biurem Sigma Travel.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Nagłe wieści o Janinie i Tadeuszu z "Sanatorium miłości"! Znamy sensacyjne szczegóły
- "Nasz Nowy Dom" czekają spore zmiany! Romanowska nie pomoże już biednym rodzinom
- Tak córka Marty Kaczyńskiej radzi sobie w Korei. Niesamowite, jak się zmieniła [FOTO]
- Prześledziliśmy przemianę włosów Majdana. Było ściernisko, a dziś jest San Francisco