Jak pandemia koronawirusa wpłynęła na preferencje alkoholowe Polaków

OPRAC.:
Katarzyna Paczewska
Katarzyna Paczewska
Jak lockdown wpłynął na zapotrzebowanie Polaków na alkohol i co zmieniło się w tej kwestii w porównaniu z poprzednim rokiem? W dalszym ciągu największą popularnością cieszy się u nas wódka, po którą przez ostatnie pół roku sięgało 51 proc. osób – wynika z raportu Oferteo.pl. Marzec i kwiecień tego roku były miesiącami znacznego spadku popytu na wszelkie trunki. Szczegóły na kolejnych slajdach... Pixabay.com
Jak lockdown wpłynął na zapotrzebowanie Polaków na alkohol i co zmieniło się w tej kwestii w porównaniu z poprzednim rokiem? W dalszym ciągu największą popularnością cieszy się u nas wódka, po którą przez ostatnie pół roku sięgało 51 proc. osób – wynika z raportu Oferteo.pl. Marzec i kwiecień tego roku były miesiącami znacznego spadku popytu na wszelkie trunki. Szczegóły na kolejnych slajdach...

Rząd przyspiesza luzowanie obostrzeń

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie