Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak skarżyć się na „Wodociągi” w Koronowie do „Wodociągów”? To absurd!

Adam Lewandowski ([email protected])
Licznik też został zabrany, nie jest więc mi znany stan tego licznika - skarży się Marian Hermann
Licznik też został zabrany, nie jest więc mi znany stan tego licznika - skarży się Marian Hermann Adam Lewandowski
Z tym, co normalne jest dla mieszkańca Koronowa, co nie wzbudza zdziwienia, nie musi się zgodzić ktoś, kto tu nie mieszka i na co dzień spotyka się z zupełnie inną praktyką urzędniczą... Przykład?

Oto list pana Mariana Hermanna, który jest obywatelem Niemiec. W Koronowie mieszka żona pana Hermanna.

„Szanowny Panie Burmistrzu Koronowa - tak rozpoczyna się list pana Mariana - piszę do Pana z uwagi na niemoc nawiązania bezpośredniej rozmowy z prezesem Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, do którego chciałem się poskarżyć i prosić o wyjaśnienie działań pracownika „Wodociągów”. Za każdym razem w sekretariacie ZGKiM otrzymuję telefonicznie negatywną odpowiedź, że powinienem skontaktować się z „Wodociągami”, co uważam za absurd. Bo jak mogę poskarżyć się na „Wodociągi” do „Wodociągów”? Dlatego postanowiłem napisać do Urzędu Miejskiego w Koronowie.

Przyjechałem do Koronowa 15 lipca odwiedzić moją żonę. Do godziny 15 była w pracy. Pod jej nieobecność przyjechał pracownik „Wodociągów”, by - jak twierdził - wymienić licznik wody. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że żona o takiej wymianie nie została wcześniej poinformowana. Na moje pytanie - dlaczego przyjechał samochodem służbowym nie uzgadniając terminu wymiany licznika z właścicielem domu usłyszałem, że na polecenie swoich przełożonych jeździ do wszystkich użytkowników, a jak kogoś nie ma, to przyjeżdża ponownie.

Więcej wiadomości z Koronowa i okolic na www.pomorska.pl/koronowo[/a]

Moim zdaniem to bardzo dziwne, bo paliwo, samochód służbowy oraz czas pracy pracownika nie podlegają chyba żadnej kontroli. Ale jeszcze większe zdziwienie wywołało zachowanie tego pracownika, gdy wymienił licznik. Opis wykonanych prac, a także stan licznika miałem podpisać na oryginale, nie otrzymując żadnej kopii. Oczywiście odmówiłem złożenia podpisu, ponieważ prawo nie dopuszcza takich metod. Niestety, licznik też został zabrany, nie jest więc mi znany stan tego licznika... (...) Dlatego proszę Pana Burmistrza o wyjaśnienie tych spraw...

Wiceburmistrz Sławomir Marszelski poinformował nas, że skarżący się pan Marian Hermann otrzyma odpowiedź prezesa ZGKiM za dwa tygodnie. My również. Zatem musimy poczekać. A co sądzą o tym mieszkańcy Koronowa?

Wakacyjne utonięcia. Jak zapobiec tragedii?

od 12 lat
Wideo

Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska