https://pomorska.pl
reklama

Janusz Chabior i OLX walczy z "Mam horom curke". Spot "A co gdyby" hitem internetu!

MW-G
Janusz Chabior w kampanii OLX podbija internet!
Janusz Chabior w kampanii OLX podbija internet! Piotr Krzyżanowski
Reklama OLX stała się hitem w internecie. Aktor Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje karygodne sposoby negocjacji w sieci i na portalach sprzedażowych, z hasłem "Mam horom curke" na czele.

Janusz Chabior i spot OLX hitem w sieci

Reklama OLX znów szokuje i zaskakuje. Jednak internauci są zgodni co do tego, że to jeden z najlepszych projektów ostatnich czasów.

W sieci negocjuj cenę łagodnie i bez oszukiwania. Przecież nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie... - tak zapowiada kolejny spot z serii "A co gdyby" OLX na Youtube.

W spocie ponownie wystąpił aktor Janusz Chabior. I zarówno on, jak i cała kampania "A co gdyby" podbili serca internautów. Filmy stały się absolutnym hitem w sieci.

Bądź sobą… chyba że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym

Internetowi negocjatorzy zawsze mają mnóstwo argumentów i powodów, dla których powinni dostać zniżkę na dany produkt a jeśli nie rabat, to przynajmniej brak kosztów wysyłki... Najsłynniejszym argumentem, który wszedł już do codziennego języka, jest tekst "Dej, mam horom curke".

I właśnie takie negocjacje oraz hejt, jaki często jest spotykany na portalach sprzedażowych, wskazuje, piętnuje i ośmiesza Janusz Chabior w spotach OLX.

Kampania OLX - o co chodzi?

Kampania OLX "A co gdyby?" ma zwrócić uwagę na karygodne zachowania użytkowników w sieci oraz hejt. Janusz Chabior pokazuje naganne zachowania w sieci, wynikające w dużym stopniu z poczucia anonimowości i bezkarności.

Akcja "A co gdyby" firmy OLX potrwa trzy tygodnie. W tym czasie opublikowanych zostanie siedem spotów. Pierwszy spot OLX ukazał się 4 czerwca 2019 roku. Opowiada historię matki z synem.

W drugim spocie "A co gdyby" pojawia się jedno z najpopularniejszych haseł w polskim internecie - "Mam horom curke".

Janusz Chabior i spot OLX - komentują internauci

Spoty kampanii "A co gdyby" OLX zostały przyjęte przez internautów z zachwytem. Na Youtube, gdzie publikowane są reklamy "A co gdyby" pojawiło się mnóstwo komentarzy, w większości pozytywnych.

- Rewelacja. Dawno nie widziałem tak świetnej kreacji. Plus aktorzy - mistrzostwo - komentuje Bartosz.

- Swietna reklama. Brawo! Da się robić dobre reklamy! - pisze Katarzyna.

- Świetna gra aktorska, fajne zdjęcia, dobrze dobrane kolory, historia z życia, tak trzymać! Hasło na koniec daje do zrozumienia. BRAWO! Czekam na kolejne, im więcej tym dalej dociera, im głośniej tym bardziej dociera do ludzi i do rozumu - skomentował MisioLander.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
Ale jaja przed chwila dostałam informacje, ze wygrałam . Darmowy bon na zakupy do rossmana wygrałam tutaj: http://www.konkurs-rossmann.site Wystarczyło podac e-mail HAHA ale to łatwe :D
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Tym osobom należy się prawie 350 złotych dodatku do emerytury. Oto zasady wypłaty

Tym osobom należy się prawie 350 złotych dodatku do emerytury. Oto zasady wypłaty

Podlej tym jeżówki w czerwcu, a twój ogród utonie w kwiatach

Podlej tym jeżówki w czerwcu, a twój ogród utonie w kwiatach

Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska