Janusz Chabior i OLX walczy z "Mam horom curke". Spot "A co gdyby" hitem internetu!

MW-GZaktualizowano 
Janusz Chabior w kampanii OLX podbija internet!
Janusz Chabior w kampanii OLX podbija internet! Piotr Krzyżanowski
Reklama OLX stała się hitem w internecie. Aktor Janusz Chabior w kampanii OLX demaskuje karygodne sposoby negocjacji w sieci i na portalach sprzedażowych, z hasłem "Mam horom curke" na czele.

Janusz Chabior i spot OLX hitem w sieci

Reklama OLX znów szokuje i zaskakuje. Jednak internauci są zgodni co do tego, że to jeden z najlepszych projektów ostatnich czasów.

W sieci negocjuj cenę łagodnie i bez oszukiwania. Przecież nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie... - tak zapowiada kolejny spot z serii "A co gdyby" OLX na Youtube.

W spocie ponownie wystąpił aktor Janusz Chabior. I zarówno on, jak i cała kampania "A co gdyby" podbili serca internautów. Filmy stały się absolutnym hitem w sieci.

Bądź sobą… chyba że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym

Internetowi negocjatorzy zawsze mają mnóstwo argumentów i powodów, dla których powinni dostać zniżkę na dany produkt a jeśli nie rabat, to przynajmniej brak kosztów wysyłki... Najsłynniejszym argumentem, który wszedł już do codziennego języka, jest tekst "Dej, mam horom curke".

I właśnie takie negocjacje oraz hejt, jaki często jest spotykany na portalach sprzedażowych, wskazuje, piętnuje i ośmiesza Janusz Chabior w spotach OLX.

Kampania OLX - o co chodzi?

Kampania OLX "A co gdyby?" ma zwrócić uwagę na karygodne zachowania użytkowników w sieci oraz hejt. Janusz Chabior pokazuje naganne zachowania w sieci, wynikające w dużym stopniu z poczucia anonimowości i bezkarności.

Akcja "A co gdyby" firmy OLX potrwa trzy tygodnie. W tym czasie opublikowanych zostanie siedem spotów. Pierwszy spot OLX ukazał się 4 czerwca 2019 roku. Opowiada historię matki z synem.

W drugim spocie "A co gdyby" pojawia się jedno z najpopularniejszych haseł w polskim internecie - "Mam horom curke".

Janusz Chabior i spot OLX - komentują internauci

Spoty kampanii "A co gdyby" OLX zostały przyjęte przez internautów z zachwytem. Na Youtube, gdzie publikowane są reklamy "A co gdyby" pojawiło się mnóstwo komentarzy, w większości pozytywnych.

- Rewelacja. Dawno nie widziałem tak świetnej kreacji. Plus aktorzy - mistrzostwo - komentuje Bartosz.

- Swietna reklama. Brawo! Da się robić dobre reklamy! - pisze Katarzyna.

- Świetna gra aktorska, fajne zdjęcia, dobrze dobrane kolory, historia z życia, tak trzymać! Hasło na koniec daje do zrozumienia. BRAWO! Czekam na kolejne, im więcej tym dalej dociera, im głośniej tym bardziej dociera do ludzi i do rozumu - skomentował MisioLander.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Ale jaja przed chwila dostałam informacje, ze wygrałam . Darmowy bon na zakupy do rossmana wygrałam tutaj: http://www.konkurs-rossmann.site Wystarczyło podac e-mail HAHA ale to łatwe :D

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3