Jak informują Wituralnemedia.pl zarząd firmy zdecydował się na taki krok przez wzgląd na „drastyczną podwyżkę cen wprowadzoną przez Unilevera”. Decyzja oznacza wycofanie prawie 500 produktów, które mógł w marketach Kaufland sprzedawać Unilever. Sieć sklepów wystosowała w tej sprawie specjalne oświadczenie wyjaśniające kontrowersyjną decyzję:
nowe warunki współpracy uniemożliwiłyby oferowanie produktów w najlepszych cenach przy zachowaniu szerokiego wyboru asortymentu i wysokiej jakości, a to są nasze kluczowe zobowiązania wobec klientów.
Co ciekawe, decyzja sieci dotyczy nie tylko sklepów w Polsce, ale także tych działających w Niemczech, Czechach, Chorwacji, Rumunii, Słowacji i Bułgarii. W Polsce klienci mogą być zaskoczeni przede wszystkim brakiem 90% artykułów marek:
- Sunlight,
- Surf,
- Coccolino,
- Knorr.
Sieć podkreśla, że brak produktów koncernu Unilever nie będzie odczuwalny dla klientów. I tak będą oni mogli znaleźć potrzebne produkty – po prostu będą one dostarczone przez innych dostawców.
Krzystof Litwinek z biura prasowego Kaufland Polska dla Wirtualnemedia.pl: Zapewniamy, że Kaufland współpracuje z szerokim gronem producentów i będzie nadal oferował klientom duży wybór produktów zarówno marek producenckich, jak i własnych, które są atrakcyjną alternatywą dla cotygodniowych zakupów.
Jak zmieniły się ceny w ciągu ostatnich 9 lat? Porównanie ko...
Zobacz wideo. Jak napisać dobre CV?
