https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kibice żużla z Grudziądza będą mieli swoje piwo

(MARZ)
Chmielowy trunek, nawiązujący nazwą do GKM, wkrótce wejdzie na rynek
Chmielowy trunek, nawiązujący nazwą do GKM, wkrótce wejdzie na rynek sxc.hu
Chmielowy trunek, nawiązujący nazwą do GKM, wkrótce wejdzie na rynek. To pomysł kibiców. Już ogłosili konkurs na nazwę. Zarząd GTŻ ostrzega: - A jeśli wycofa się ze sponsorowania klubu wielki browar?

Kibice są pełni entuzjazmu: - To niepowtarzalna okazja, żeby uczcić powrót nazwy GKM w wyjątkowy sposób. Robimy to dla wszystkich fanów żużla i tych, których, być może, do tego sportu przyciągniemy - tłumaczą Piotr i Dawid, zaangażowani w sprawę. - Piwo "żużlowe" ma się pojawić w Grudziądzu, ale także w Wąbrzeźnie, Kwidzynie, Brodnicy. Będziemy organizować konkursy z nagrodami, np. biletami na mecze. Chcemy zachęcić mieszkańców regionu do speedwaya.

Przeczytaj także:Jak się warzy piwo w małym browarze?

Pomysły na nazwę już płyną na skrzynkę [email protected] i facebookowym profilu kibiców GKM Grudziądz. Z wszystkich propozycji wybrane zostaną trzy. Zwycięską wybiorą, głosując, sami kibice. Będzie konkurs na etykietkę.

Zaskoczeni są członkowie zarządu GTŻ.

- To zaszkodzi klubowi! - uważa Grzegorz Nowak, wiceprezes ds. finansów. - Mamy podpisaną umowę z wielkim browarem, który zamierza podwoić sponsoring. Jest zapis, że ma wyłączność na klub żużlowy, tymczasem inne piwo, powiązane z naszym speedwayem, wchodzi mu w paradę. Jeśli zerwie umowę, to odczuje budżet GTŻ.

Browar w Trzeciewnicy koło Nakła jest do zadania przygotowany. - Piwo ma zaakcentować powrót klubu do dawnej nazwy GKM. Nie widzę przeciwwskazań, aby pomóc kibicom w tej akcji - twierdzi Dariusz Mogiłka, wiceprezes Browarów Bydgosko-Kujawskich Krajan. - Czy piwo kibiców żużlowych zaszkodzi potężnemu browarowi? A skąd! To będzie ciekawostka rynkowa, bardzo drobne ilości, w porównaniu z tym, co ma potentat.

- Nie pchamy się z piwem do GTŻ. Wyłączność ma tam inny browar - przyznają kibice. Kibicom i władzom GTŻ zależy na żużlu, a są w opozycji. Może powinni usiąść razem, porozmawiać. Choćby i przy piwie...

Wiadomości z Grudziądza

Czytaj e-wydanie »

Komentarze 4

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

R
RAfał społecznik
Prezes płakał ostatnio że wydali "GTŻ Energy Drink" i że do końca roku ledwo co go sprzedali 2,5 tys puszek tylko że jak my kibice stworzyliśmy POWER GKM to zapewniliśmy napojowi odpowiednią oprawę marketingową tzn w każdym sklepie plakaty że napój można nabyć w tym sklepie, stronę www na której można było dowiedzieć się gdzie można nabyć taki napój strona klubowa oraz SK, gazeta oraz telebim i nie mieliśmy problemu ze sprzedażą takiej samej ilości w przeciągu 2 miesięcy ludzie ze sklepów sami pisali aby im dowozić napój także niech się biorą za robotę bo marketing leży Ci ludzie nie mają pojęcia o promocji żużla dlatego Ciągle płaczą że kibiców mało
z
zniesmaczony
Byl KUJAWIAK SPEEDWAY i zniknol tak samo zniknie szybko ZUZLOWE :/ w grudziadzu niema nic przyszlosci podziekujmy pazerakom maliniakom i inne swicie ze rozp... nasz grudziadz w wioche przelotowa I niech lepiej nikt ryja nie odzywa co ja pisze . Pisze prawde jak jest GTZ nie uratuje naszego miasta a jakas lajza znowu sie nachapie naszej kasy z naszych grudziadzkich kieszeni. Dziekuje Pozdrawiam
e
etc.
Kibice zrobili energy drink to zarząd musiał zrobić swój, kibce robią piwo to niech te oszołomy z zarzadu przekonają Tuskie do stworzenia nowej żuzlowej marki a nie tylko narzekac ze wszystko zle i na szkode klubu.
s
sprzatam
TEMAT juz ISTNIEJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska