https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Klienci Banku Pocztowego wciąż nie mają dostępu do kont internetowych!

Małgorzata Stempinska
Klienci dalej nie mają dostępu do konta w Banku Pocztowym
Klienci dalej nie mają dostępu do konta w Banku Pocztowym archiwum GP
Awaria trwa już od poniedziałku. - To musi być jakiś armageddon! Jak to możliwe, że bank nie jest w stanie usunąć awarii przez kilka dni? - pyta zdenerwowany pan Wojciech z okolic Bydgoszczy.

W weekend bank prowadził prace konserwacyjne, o czym informował swoich klientów za pośrednictwem strony internetowej oraz infolinii. Niestety, spowodowały one czasową niedostępność bankowości internetowej Pocztowy24 oraz IVR już od początku tygodnia.

- Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności wynikające z czasowego braku dostępu do zdalnej obsługi rachunku, usługi Giro Płatność i przelewów natychmiastowych. Zapewniamy, że środki klientów są bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, by przywrócić pełną dostępność naszej obsługi – zarówno za pośrednictwem placówek, jak i poprzez bankowość internetową czy infolinię – mówił we wtorek Bartosz Trzciński z biura prasowego Banku Pocztowego.

Czytaj także:Awaria w Banku Pocztowym. Klienci nie mogą się dostać do kont internetowych

Dla pana Wojciecha, naszego Czytelnika z okolic Bydgoszczy, to żadne pocieszenie. - Od poniedziałku nie mam dostępu do swojego konta internetowego. Nie mogę sprawdzić stanu rachunku czy wykonać przelewu. Owszem mogę w tym celu udać się do placówki banku albo na pocztę, tylko nie mam na to czasu ani ochoty. Chcę mieć dostęp do swojego konta za pośrednictwem internetu. W środę już miałem nadzieję, że awaria została usunięta. Pojawiała się możliwość logowania do konta. Gdy wpisałem swoje hasło, to otrzymałem komunikat, że jest ono niezgodne z nickiem. Czyli jednak nadal bank nie potrafi sobie poradzić z awarią. To musi być jakiś armageddon, skoro to wszystko trwa aż cztery dni. We wtorek i środę mailem wysłałem reklamacje. Zgodnie z zapowiedzią banku, miały być one rozpatrzone w trybie przyspieszonym. Mamy czwartkowe przedpołudnie, a ja wciąż nie mam odpowiedzi - podsumowuje pan Wojciech.

W środę Bank Pocztowy poinformował swoich klientów, że w związku z przedłużającymi się pracami związanymi z przywróceniem pełnej dostępności bankowości internetowej, klienci mogą bezpłatnie dokonywać przelewów w placówkach własnych, placówkach Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem infolinii - nr 801 100 500. Wydłużono godziny pracy infolinii. Można dzwonić codziennie do godz. 24.

- Jednocześnie udostępniamy klientom przelewy zlecane w naszej sieci naziemnej i infolinii bez opłat. Chcemy między innymi w ten sposób zrekompensować czasowy brak dostępu do bankowości internetowej – dodaje Bartosz Trzciński.

Nie wiadomo jeszcze, kiedy uda się usunąć awarię.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 7

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

N
NINA

Witam, ja również jestem przerażona, bo są święta a ja nie mam z czego pobrać pieniędzy !     NIKT NIE ODPOWIADA !!! TELEFONY MILCZĄ!!!  INFOLINIA - KPINA  - NIKT SIĘ NIE ODZYWA!!!! Pan Dyrektor to ma taką pensje, że nie musi się  martwić z czego i z jakiego konta wypłaci pieniądze na święta!! Prawda??

Z
Zocha
Tak tylko na nr infolini nie odpowiada.Zresztą jak pod każdy nr Banku Pocztowego
P
PIT

skandal zamykam tam konto

M
Monika
4 dzień nie działa konto !!!! To jakaś kpina? Panie na poczcie tez nie wypłacają pieniędzy!!!
,
w
wacek pan kracek

dzownie 4 dzien ani  raz nie udało mi sie dodzwonic nie polecam tego banku wiecej nie skorzystam 

n
napis próbny

Teraz Polska !!!

a
aneta
Nadal nie ma dostępu do konta nie można wypłacić pieniędzy na poczcie brak łączności z bankiem. Czy dzieciom do garnka mam wrzucić przeprosiny banku. Gdzie są media dlaczego jest taka cisza.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska