W weekend bank prowadził prace konserwacyjne, o czym informował swoich klientów za pośrednictwem strony internetowej oraz infolinii. Niestety, spowodowały one czasową niedostępność bankowości internetowej Pocztowy24 oraz IVR już od początku tygodnia.
- Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności wynikające z czasowego braku dostępu do zdalnej obsługi rachunku, usługi Giro Płatność i przelewów natychmiastowych. Zapewniamy, że środki klientów są bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, by przywrócić pełną dostępność naszej obsługi – zarówno za pośrednictwem placówek, jak i poprzez bankowość internetową czy infolinię – mówił we wtorek Bartosz Trzciński z biura prasowego Banku Pocztowego.
Czytaj także:Awaria w Banku Pocztowym. Klienci nie mogą się dostać do kont internetowych
Dla pana Wojciecha, naszego Czytelnika z okolic Bydgoszczy, to żadne pocieszenie. - Od poniedziałku nie mam dostępu do swojego konta internetowego. Nie mogę sprawdzić stanu rachunku czy wykonać przelewu. Owszem mogę w tym celu udać się do placówki banku albo na pocztę, tylko nie mam na to czasu ani ochoty. Chcę mieć dostęp do swojego konta za pośrednictwem internetu. W środę już miałem nadzieję, że awaria została usunięta. Pojawiała się możliwość logowania do konta. Gdy wpisałem swoje hasło, to otrzymałem komunikat, że jest ono niezgodne z nickiem. Czyli jednak nadal bank nie potrafi sobie poradzić z awarią. To musi być jakiś armageddon, skoro to wszystko trwa aż cztery dni. We wtorek i środę mailem wysłałem reklamacje. Zgodnie z zapowiedzią banku, miały być one rozpatrzone w trybie przyspieszonym. Mamy czwartkowe przedpołudnie, a ja wciąż nie mam odpowiedzi - podsumowuje pan Wojciech.
W środę Bank Pocztowy poinformował swoich klientów, że w związku z przedłużającymi się pracami związanymi z przywróceniem pełnej dostępności bankowości internetowej, klienci mogą bezpłatnie dokonywać przelewów w placówkach własnych, placówkach Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem infolinii - nr 801 100 500. Wydłużono godziny pracy infolinii. Można dzwonić codziennie do godz. 24.
- Jednocześnie udostępniamy klientom przelewy zlecane w naszej sieci naziemnej i infolinii bez opłat. Chcemy między innymi w ten sposób zrekompensować czasowy brak dostępu do bankowości internetowej – dodaje Bartosz Trzciński.
Nie wiadomo jeszcze, kiedy uda się usunąć awarię.
