https://pomorska.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Kolejna awaria w Idea Banku? Bank: "Nie uporaliśmy się jeszcze z problemami"

Agnieszka Domka-Rybka
IstockPhoto
Niedawno klienci Idea Banku zasygnalizowali Strefie Biznesu, że nie widzą dyspozycji i niektórych operacji na kontach. Że jest problem z panelem klienta. O co chodzi? Jest awaria, jak długo potrwa? - pytali?

Po jakimś czasie bank zapewniał: - Wszystkie dyspozycje są już widoczne, a system Idea Cloud działa poprawnie - odpowiedziała Kamila Nowak z biura prasowego Idea Banku.

Klienci Idea Banku: - Na kontach nie widać operacji. Jest problem z panelem. Awaria systemu? [aktualizacja]

Jednak, jak się później okazało, bank zaliczał kolejne, kilkugodzinne awarie. Według informacji Bankiera.pl, klienci nadal spotykają utrudnienia w bankowości internetowej. Czytelnicy portalu skarżyli się dokładnie na to samo, co Strefy Biznesu.

Coraz mniej banków, bankomatów i pracowników. Wszystko przez smartfony

Bank potwierdził Bankierowi.pl, że nie uporał się jeszcze ze wszystkimi problemami i nadal eliminuje utrudnienia zgłaszane przez klientów w dużej mierze w związku z nową funkcjonalnością systemu - 26 kwietnia w banku wdrożono nową wersję bankowości internetowej.

- Przepraszamy klientów za niedogodności – podało biuro prasowe Idea Banku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

B
Bercik
Przecież czarnemu brakuje hajsu w getinie, to kombinuje...
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na pomorska.pl Gazeta Pomorska