Klienci Idea Banku: - Na kontach nie widać operacji. Jest problem z panelem. Awaria systemu? [aktualizacja]

Agnieszka Domka-Rybka
Marek Zakrzewski/zdjęcie ilustracyjne
Klienci Idea Banku zasygnalizowali Strefie Biznesu, że nie widzą dyspozycji i niektórych operacji na kontach. Że jest problem z panelem klienta. O co chodzi? Jest awaria, jak długo potrwa? - pytają?

- Informujemy, że dyspozycje w systemie transakcyjnym są na bieżąco realizowane, jednak pojedynczy klienci mogą zobaczyć je w systemie z maksymalnie 15 minutowym opóźnieniem - uspokaja Kamila Nowak z biura prasowego Idea Banku.

Coraz mniej banków, bankomatów i pracowników. Wszystko przez smartfony

Zapewnia, że bank pracuje nad rozwiązaniem problemu: - W chwili obecnej pracujemy nad rozwiązaniem. W przypadku jakichkolwiek pytań, do dyspozycji klientów pozostaje infolinia pod numerem telefonu 22 101 10 10 oraz 801 999 111.

Z ostatniej chwili: - Wszystkie dyspozycje są już widoczne, a system Idea Cloud działa poprawnie - zapewnia Kamila Nowak.

Klientów banków będą obsługiwać nie pracownicy, a robo-doradcy

Płacisz bezgotówkowo? Poza wygodą i bezpieczeństwem teraz skorzystasz z wielu promocji! (x-news/Agencja Informacyjna Polska Press):

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

W
Wiola

Mi znikły wszystkie pieniądze z konta zostawili 4,10

Dodaj ogłoszenie