- Informujemy, że dyspozycje w systemie transakcyjnym są na bieżąco realizowane, jednak pojedynczy klienci mogą zobaczyć je w systemie z maksymalnie 15 minutowym opóźnieniem - uspokaja Kamila Nowak z biura prasowego Idea Banku.
Coraz mniej banków, bankomatów i pracowników. Wszystko przez smartfony
Zapewnia, że bank pracuje nad rozwiązaniem problemu: - W chwili obecnej pracujemy nad rozwiązaniem. W przypadku jakichkolwiek pytań, do dyspozycji klientów pozostaje infolinia pod numerem telefonu 22 101 10 10 oraz 801 999 111.
Z ostatniej chwili: - Wszystkie dyspozycje są już widoczne, a system Idea Cloud działa poprawnie - zapewnia Kamila Nowak.
Klientów banków będą obsługiwać nie pracownicy, a robo-doradcy
Płacisz bezgotówkowo? Poza wygodą i bezpieczeństwem teraz skorzystasz z wielu promocji! (x-news/Agencja Informacyjna Polska Press):
